RRookie in Frankrijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt mij een top baan *O*
Veel plezier en vergeet je niet in te smeren 8-)

Héérlijk...

kun je weer zo'n gestrest John Doorzon type dat in één ruk, met 300 Kg aardappelen en twintig potten pindakaas in de bumscontainer, naar de costa's wilde rijden gaan helpen als ie met een kokende motor langs de weg staat. |(


;)
 
Laatst bewerkt:
Héérlijk...

kun je weer zo'n gestrest John Doorzon type dat in één ruk, met 300 Kg aardappelen en twintig potten pindakaas in de bumscontainer, naar de costa's wilde rijden gaan helpen als ie met een kokende motor langs de weg staat. |(


;)

Als je daar niet mee om kunt gaan, kun je misschien beter niet bij de Wegenwacht gaan werken...

Denk dat de meeste mensen juist erg dankbaar zijn, en zich ook wel zo opstellen naar de WW. JUIST als het allemaal al tegenzat, is het wel lekker als er iemand komt die je weer op weg wil helpen.

(Remco denkt terug aan het moment waarop hij als een verzopen kat bij Beek strandde met de K. Ben je toch wel blij als je zo'n gele auto aan ziet komen. (Wel jammer dat hij binnen een minuut na aankomst riep "zet maar weer uit, we gaan een sleepwagen bellen")).
 
Hé, wij gaan eind juli naar de Mid Pyrenees (Le Vigan) voor een weekje. 8-)
Komen wel ff aan wel met koekblik, want met 2 honden gaat niet zo lekker op de moto. :P
 
[afbeelding]

Vanaf maandag 14 mei t/m eind augustus rij ik rond (op een mooie gele ANWB motor) in zuid Frankrijk om gestrande Nederlanders te helpen. Het team waar ik in rij is actief in provincie aquitaine en het westelijke deel van de midi pyrinees en we kunnen zo ook de mensen die op reis zijn naar Spanje helpen.

[afbeelding]

Motorrijders kunnen bij ons standpunt, waarvan ik het adres later zal posten, tussen 8.00 en 20.00 alle dagen gratis koffie halen en een strandbal of luchtbed *O*
Met de auto en sleurhut mag je ook komen, maar dan verwachten we wel ergens een mf stikker.

Fijne vakantie & misschien tot ziens ! :W

Ps. Mijn eigen winkel is in deze periode wel open voor onderdelen maar beperkt voor onderhoud en reparatie.

Wat heb je toch een rotbaan............ :]
 
Het heeft idd ook mindere kanten ;) We werken 12 uur per dag, 6 dagen per week. En ik moet mijn kleine meisje (en haar mama) ff missen.

Tja, zo heb je in elk beroep wat...

Voor mij is het tenmínste twaaf uur per dag (in de praktijk meestal van 06:00 tot 24:00), zeven dagen per week en dat een paar weken achter elkaar (ik probeer nu niet langer dan drie weken achter alkaar van huis te zijn)... :/

Maar, ja... d'r staat ook een hoop tegenover (anders deed je het niet). :Y :)

P.S.: Leuk moppie, die kleine meid van je! *D
 
Wat een geniale baan. Beetje de mooie zomermaanden door zuid-frankrijk rijden en nog betaald krijgen ook :}

Beetje met het zweet op je kop met weinig middelen aan een voertuig staan klooien, midden op een camping, waar alle gasten op hun gemak onderuitgezakt in een stoel en met een biertje in de hand, ongevraagd commentaar staan te leveren ??


mwoah....
 
Beetje met het zweet op je kop met weinig middelen aan een voertuig staan klooien, midden op een camping, waar alle gasten op hun gemak onderuitgezakt in een stoel en met een biertje in de hand, ongevraagd commentaar staan te leveren ??


mwoah....

Is toch niet anders als hier dan, toch? :')
 
ha ha ja ik heb er natuurlijk ook verstand van :+ met een pilske er bij lullen we alles
weer klaar :+ terwijl de ww zijn werk doet *D
 
Ik zeg na afloop een (mini)verslag en foto's van je ervaringen,mooie momenten en vooral motoren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan