Rs 125 Kappenset

Rhand Taru

Rookie
16 jun 2019
1
0
Beste lezers,

Ik heb voor mijn zoon een bijna ongebruikte Aprilia RS50 bromfiets gekocht die jarenlang bij een motordealer achter in de schuur stond. Technisch is deze als nieuw en in tip top conditie. Maar na jarenlang motorfietsen tegen de brommer aangooien is de kappenset bijna compleet verwoest.

Nieuwe onderdelen zijn niet te krijgen of echt schokkend duur. Zijkap €450, tank €822 ga zo maar door. Toen ik van een RS 125 eigenaar hoorde dat de brommerdelen voor een groot deel gelijk zijn trok ik de stoute schoenen aan en bestelde een nieuwe Spains No1 complete kappenset in het buitenland.

Inmiddels is de set binnen en ik ben erg tevreden over de kwaliteit. De zijkappen passen 100% en de voorkuip ook. Ik zie nu echter wel de verkleuring op de delen die nog moeten blijven mml het voorspatbord en de tank aangezien de motorversie een losse kap over een binnentank heeft. Nu is mijn vraag de volgende: kan iemand een foto posten van het frame van een 125 van een van de bouwjaren tussen 2006 en 2011. Het liefst een foto van boven recht naar beneden. Ik hoop dat ik nml een binnentank en buddyseat kan kopen en deze pas kan maken voor de brommer zodat ik de volledige motorset kan installeren.

Mocht dit echt niet mogelijk zijn ( waar ik bang voor ben omdat de tank volgens mij compleet anders is ) dan heb ik een complete set van de onderkappen liggen ( de zwarte ongelakte ) en een tank cover en de 2 einstukjes om de buddy heen en een voorspatbord in de Spains No1 uitvoering. Mocht iemand dit dus willen overnemen stuur dan een berichtje.

Alvast bedankt voor de moeite !
 
Terug
Bovenaan Onderaan