RS 125 <---> RS 250

Hoewel de zoekfunctie niet optimaal functioneerd moet er zat te vinden zijn als je RS 125 of RS 250 in typt. Succes!

Wil je iig wel vertellen dat je na de lichte periode wel gelijk een zware motor hebt als je een 250 neemt, maar das logisch.
 
ik bedoel meer het verschil in rijden eigenlijk.

Aangezien ik de RS 250 wat meer 'motor' vind, vraag ik me af of dat wel goed rijd op 25Kw of dat je in dat geval beter een 125 kan hebben.

Groetjes Feiko
 
ik bedoel meer het verschil in rijden eigenlijk.

Aangezien ik de RS 250 wat meer 'motor' vind, vraag ik me af of dat wel goed rijd op 25Kw of dat je in dat geval beter een 125 kan hebben.

Groetjes Feiko

vanwege de 2e uitlaat :+

volgensmij heeft een geknepen 250 gewoon ff wat meer kracht en kan je ook op lagere toeren rijden op b.v. de snelweg
 
vanwege de 2e uitlaat :+

volgensmij heeft een geknepen 250 gewoon ff wat meer kracht en kan je ook op lagere toeren rijden op b.v. de snelweg
dat klopt wel, maar aan de andere kant kan een 125 ook leuker rijden omdat je het volle vermogen kan gebruiken.
 
RS125 rijdt gewoon beter op 25kw dan een geknepen 250
Échter, na je 21e dan.... 8-)

full


.... heb je nog iets te doen! :)
 
RS125 rijdt gewoon beter op 25kw dan een geknepen 250
Échter, na je 21e dan.... 8-)

(Afbeelding)

.... heb je nog iets te doen! :)

jup met je eens. En qua trekkracht blijf je het wel van de 125 winnen. qua verbruik ook!! want een rs250 is nu niet bepaald zuinig.

vb: ik moet morgen 200km naar MFMM rijden. (iedereen moet komen O-) ) nu ga ik met een groepje en moeten we en 15minuten eerder gaan omdat ik tussendoor uiteraard moet tanken. verbruik van 1:10 is niet zeldzaam :X
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan