rs 125

rs125

MF'er
3 mei 2004
33
0
begie
hey ik heb een vraagje ik heb een rs 125 en zou hem wat hader laten gaan. hij heeft nu 37pk ( its meer als 27kw) en loopt 160km/u weet er iemand raad wat ik zou kunnen doen bv andere uitlaat of onsteking of een andere carbu zeg het maar
 
Kleppen laten stellen wilt volgens mij ook nog weleens iets helpen. (of ik zeg nu iets heel stoms, maar ja, ben een vrouw dus ik mag dat! ;) )
 
Kleppen laten stellen wilt volgens mij ook nog weleens iets helpen. (of ik zeg nu iets heel stoms, maar ja, ben een vrouw dus ik mag dat! ;) )

toch jammer dat een rs125 geen kleppen heeft :)

maar opvoeren van een rs125? koop een rs250... O-)

tja, als je echt wilt opvoeren, dan een 160cc kitje deronder met andere pijp en andere carbu. K&N kitje deroverheen, en dan wil die wel denk ik..
 
een originele 125 heeft 11kw en heeft vaste kleppen een begrensde ontsteking en een begrensde uitlaat als je je motor een beetje aanpast heb je beweegbare kleppen ;)
 
Kleppen |( Ga terug naar school 2 takt heeft geen kleppen, en die 11 kW versie heb geen powervalve en je kan een hoop aan restricties eruithalen doen maar als je 'm er niet bij koopt komt ie er ook niet vanzelf op ;)
 
Peter25kW


wat doe ik volgens you er het best nog aan aan mijn 125 er steekt wel een nieuwe cilinder onder heb hem nog maar juist ben voorlopig nog aant het roderen maar hij zou een 37 pk hebben en maar een top van 160
 
Het beste zou zijn als je je geld appart legt en 'n R1 koopt :+
En 2takt blijft gevoelig en ik weet niet wat voor versie jij koopt maar standaard hebben ze rond de 23 kW meen ik en je kan 'm wel opvoeren ensow karter laten uitveilen, spoelpoorten uitboren polijsten, kop afvlakken, squish aanpassen, bla bla bla, een hoop geld voor een paar pk's die je waarscheinlijk een vette vastloper gaan veroorzaken, je kan beter gewoon een geinig uitlaatje erop leggen misschien ander luchtfilter carb afstellen en gewoon normaal doen want ik hoor alleen maar ellende als 't veel harder gaat, maar 't is jouw geld en 't is jouw leven natuurlijk, ik zou gewoon rijden sparen tot je vol mag en dan gewoon opbouwen. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan