Rs 125

Status
Niet open voor verdere reacties.

RS Girl

Rookie
9 jun 2004
24
0
Vlissingen
Hier dan mischien een positiever berichtje ben zelf de gelukkige eigenaar van een rs 125 uit 2001 en heb tot nu toe geen klachten. Hij rijd 1:20 en er gaat een litertje olie in op 500 km.. Is toch best te doen! Ik ben zelf niet zwaar en ik kan het makkelijk onder controle houden.. Maar als je vriendin niet houd van altijd hard rijden is het mischien niet slim!! Groetjes..
 
liter olie per 500km :? ik doe met een liter ongeveer 800 km, hmm apart, voor de rest leuke dingen heh :)

tjow
 
Geen id hoeveel olie die verbruikt. Is ok erg afhankelijk van je rijstijl. Maar ik heb er 1 van '99 Harada rep. Leuk spul hoor, veel plezier ermee.
 
125 cc rulez..
ik bezit zelf een aprilia af1 125 '93
Zelf heb ik hem totaal gereviseerd.. bochtjes sturen kan snel en makkelijk


hulde aan de 125 cubieke centimeters :} :} :} :} :}
 
Hoi, echt leuke 25-Kw motors die aprilia`s, ik heb er zelf ook een een Chesterfield replica uit 95`. Op ut circuit van Assen heb ik er zelfs een duc mee schijt gereden, wat wil je nog meer *D

Greets GSX-Erie
 
ik mag binnekort met mijn rs rijden nog een maand te gaan het is een model uit 92 maar de blok is wel vernieuwd :]
 
Als je mij gaat uitleggen hoe ik dat ga doen.. zet ik er een foto op!!

Kijk girl :) je gaat naar bladeren hier beneden en upload een foto van 100kb of minder. Of heb je een foto al op internet staan? dan zet je die link waar de foto staat tussen deze commandos
img] :}  (haakje dan natuurlijk wel aansluitend he ;)  ben benieuwd *D
 
Volgens mij begint gaat dit niet echt meer over het oorspronkelijke onderwerp (stelletje hengsten :+ ).

Je kunt je reply beter posten in het topic waar ie voor bedoeld is. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan