rs 250 onderdelen 1997/1998

ian

MF veteraan
15 mei 2004
3.023
5
elst (utrecht)
Ik heb nog meerdere onderdelen van aprilia rs250
liggen
update
Model 1998/2000
-Koplamp NIEUW
-Achterlicht&kentekenplaathouder NIEUW
-Remklauwen voor&achter Tweedehands
-cdi kast
Model 1997
-kabelboom
-Koplamp Tweedehands
-Subframe Tweedehands verkocht

Verder nog vele onderdelen maar ga ik niet allemaal opnoemen
er is een rs gesloopt wegens niet in kunnen voeren (papieren niet aanwezig)
dus het frame is niet bruikbaar en motorblok is weg

zoek je andere onderdelen vraag maar raak
full
 
Laatst bewerkt:
Wil je eens een foto maken van die kentekenplaat houder? Ik zoek wel iets in die richting, maar weet niet zeker of jij hetzelfde bedoeld.

Je hebt niet toevallig een kapje voor i.p.v. het duo zitje?
 
Is het blok compleet weg, of heb je misschien nog een werkende thermostaat liggen? En wat voor dempertjes zijn dat? En als laatste is de voorvork nog Ok, en wat wil je evt voor de onderdelen hebben?

mn mail staat wel in mn profiel.

tnx
 
Wil je eens een foto maken van die kentekenplaat houder? Ik zoek wel iets in die richting, maar weet niet zeker of jij hetzelfde bedoeld.

Je hebt niet toevallig een kapje voor i.p.v. het duo zitje?
die kentekenplaat houder is met achterlicht van 1998
dat kapje zou ik even naar moeten kijken dathoor je binnenkort
full
 
Is het blok compleet weg, of heb je misschien nog een werkende thermostaat liggen? En wat voor dempertjes zijn dat? En als laatste is de voorvork nog Ok, en wat wil je evt voor de onderdelen hebben?

mn mail staat wel in mn profiel.

tnx
blok is reserve geworden
zal misschien straks even kijken naar die thermostaat
die dempers van de foto zijn niet te koop dacht dat ik nog wel setje jolymoto dempers had
de voorvork is er nog alleen is er 1 keerring ietje lek

voor prijzen doe maar een net bod ik hoef niet de hoofdprijs :N
 
Wil je eens een foto maken van die kentekenplaat houder? Ik zoek wel iets in die richting, maar weet niet zeker of jij hetzelfde bedoeld.

Je hebt niet toevallig een kapje voor i.p.v. het duo zitje?
ja moet alleen wel gespoten worden,
heb er vandaag alleen geen foto van
maar doe gerust een bod
 
Is het blok compleet weg, of heb je misschien nog een werkende thermostaat liggen? En wat voor dempertjes zijn dat? En als laatste is de voorvork nog Ok, en wat wil je evt voor de onderdelen hebben?

mn mail staat wel in mn profiel.

tnx
dempers hheb ik waarschijnlijk al verkocht sorry
thermostaat heb ik bied maar
voorvork bied maar heb er geen foto van vandaag als je die wil hoor ik het wel
is wel zonder kroonplaat en t-stuk
 
dempers hheb ik waarschijnlijk al verkocht sorry
thermostaat heb ik bied maar
voorvork bied maar heb er geen foto van vandaag als je die wil hoor ik het wel
is wel zonder kroonplaat en t-stuk
Ik zal ff rondsnuffelen waar dat spul voor te koop staat. Voorvork is nieuwe model, toch? Past toch ook in een '96-er (oude model) Laat het je vandaag wel ff weten.
 
Ik heb vorige maand bijna 1 gewonnen op ebay een complete incl. alles, is voor net geen 12 euro weg gegaan. Dus is 10 euro wat??

Het gaat wel om de thermostaat hè, die behuizing heb ik wel. Dus alleen dat ronde ding wat erin zit. Compleet wil ik em evt ook wel overnemen, maar dan moet je maar ff zeggen wat je daar voor wil hebben.
 
Ik heb vorige maand bijna 1 gewonnen op ebay een complete incl. alles, is voor net geen 12 euro weg gegaan. Dus is 10 euro wat??

Het gaat wel om de thermostaat hè, die behuizing heb ik wel.Dus alleen dat ronde ding wat erin zit. Compleet wil ik em evt ook wel overnemen, maar dan moet je maar ff zeggen wat je daar voor wil hebben.
€12 exl. enventuele verzendkosten
[edit] vanaf Amersfoort ook een leuk ritje natuurlijk :]
 
Laatst bewerkt:
deal. Ff kijke wat opsturen kost, anders kom ik em wel ff langshalen van de week op de motor, is volgens mij wel een mooi ritje van Amersfoort naar Elst.
 
zeker wel is ook niet echt ver moet je wel ff bellen van te voren kan ik hem eruit halen en weet je of ik thuis ben
 
Ja daar zat ik ook aan te denken. Mail me anders ff je adres en of je evt vandaag/vanavond thuis bent. Dan kom ik em wel ff langshalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan