RS 250

Ik heb nu al veel boze gezichten langs de kant van de weg, laat staan met zo\'n gillende 250 twee tact!

Hmz daar heb ik ook wel eens last van. Mijn scooter (jaja :] ) rijdt iets van 100/110 en gewoon ook als je wat langzamer rijdt kijken ze al kwaad naar je.
Zo\'n rs 250 is echt koel om op te rijden :9~ :}

Greetz r3d_B
 
Hmz daar heb ik ook wel eens last van. Mijn scooter (jaja :] ) rijdt iets van 100/110 en gewoon ook als je wat langzamer rijdt kijken ze al kwaad naar je.
Zo\'n rs 250 is echt koel om op te rijden :9~ :}

Greetz r3d_B
Logisch, bij sommige scooteraars gaat het erom om zoveel mogelijk t#ringherrie te produceren. :r
 
Och, ik weet niet of ze asociaal rijden......ik heb zelf vanaf mijn 12e een stuk of 15 bromfietsen gehad......en ook ik kon er wat van, of het nu erger is geworden met die scooters....denk het eigenlijk niet, ik was ook een redelijke asociale lul op de weg.......
 
Veel scooteraars rijden redelijk asociaal dus het is wel logisch dat die groep bij veel mensen een nogal slechte naam heeft. :+

True.
Maarja ik rijd elke dag 30 km naar school, en dan kom je genoeg aso\'s tegen.
Vooral die ouwe wijven die met 60 slingerend over de weg rijden, en natuurlijk de vrachtwagens... :r
 
True.
Maarja ik rijd elke dag 30 km naar school, en dan kom je genoeg aso\'s tegen.
Vooral die ouwe wijven die met 60 slingerend over de weg rijden, en natuurlijk de vrachtwagens... :r
Is ook waar, vooral veel vrouwen en oudjes vinden het blijkbaar een sport om zich zo traag mogelijk voort te bewegen door het verkeer. :(

Erg irri is dat ook ja, als je een snelle motor hebt dan ben je er in 0.1 seconde omheen maar met mijn trage Astraatje gaat dat minder makkelijk dus dan is het redelijk ergerlijk.
 
Scooters a-sociaal, nou niet echt hoor. Goed meestal zijn de berijders wat jonger, en weten de grens iets minder goed. Had JIJ vroeger ook, toch? Of was je een watje }) ?

Over motorrijders kun je het zelfde zeggen, aso\'s met veel teringherrie, en roekeloos hard rijden...

Moest ik ff kwijt, ik zag namelijk \'sommige scooters\' staan met wat er om heen. Sommige motor\'s, sommige auto\'s, etcetera... Bla bla bla.
 
Erhmmm Duuderuud, bij deze plaats ik een plaatje van mijn (metgatinderechterzuiger)RD350 zoals ie nu is, waar blijft een (of meer) plaatje van jouw ex-rd350 nou??
Ik wil wel ff idee-en opdoen wat aan te vangen met mijn 2e fiets, hij moet zowieso opgelapt gaan worden, maar ook optisch wil ik er iets mee gaan doen ik weet alleen nog niet wat.

rd350.jpg


Dit heb ik dus in de schuur staan!

11118.jpg


En dit lijkt me wel een leuke auspuff.... :9~
 
Er zijn ook veel RD350\'s uitgegeven met volledige kuipen, die zien er nog redelijk \'nieuw\' uit ipv ouderwets. Jammer dat het 2 takt is, ik ben dus geen 2 takt fan in hart en nieren :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan