RS 250

Ids

Die hard MF'er
27 aug 2001
250
5
Wat vinden jullie van deze bike. Ik heb er sinds kort 1 en het rijdt fantastisch moet ik zeggen. Ik blijf 2 takt fan in hart en nieren..........
 
Ik heb een Kawa KR-1s gehad, is net zoiets.
Die sportieve 2-takten zijn enorme fun-machines.
Super licht en handelbaar en GP-geluid!
Het is wel zaak die dingen op toeren te houden vanwege de smalle powerband.
Die Aprilia\'s Rs250 zijn helemaal :9~
Echte GP replica\'s een hoop mensen vinden het maar minder waardig zo\'n \"brommertje\" maar op bochtige wegen en circuits kun je het een hoop supersports erg lastig maken! :j
In de RS250 Challege rijden ze op het nationale circuit in Assen 1.38 ers daar kan menig R1 piloot een puntje aan zuigen.
Voor dagelijks gebruik en lange afstanden zijn die 2takten wat minder geschikt, maar om effe een stukie te gaan jagen ideaal! 8-)
 
fotoo!!!
anders weet pooh niet waar jullie\'t over hebben :)
apr-rs250-97-bikepics-06705.jpg


dat ding zeker? :)
 
Laatst bewerkt:
Zag volgens mij laatst nog een knulletje van 16 op zo\'n ding wegrijden hier bij het zwembad. ;) Heeft mij idd een te hoog brommer gehalte.
 
zolang je idd geen lange reizen en werkverkeer maakt geeft dit ding vast stuurplezier!
(nog nooit op gereden)

hetzelfde: dat geluid, vooral lage toeren, hoge toeren klink wel heftig.
 
Hmm, is leuk... Geluid, moet je van houden. Ja, ik kan het mooi vinden. Pk\'tje of 80? Komt lekker vooruit, je kan er zelfs lange afstanden mee rijden, maar je moet wel wisselend rijden (zeggen ze), dus niet constant 180 of zo.

Ik heb wel eens op een 125 cc gereden (één cilinder, deze twee toch?), dan is best leuk, het gevoel komt terug op een enorm opgevoerd brommertje te rijden. Erg leuk... Zeker op de snelweg, iedereen kijkt van wat is dat??? :? :? :?
 
Hoi,

Ik ben bijna 18 en ga dus binnenkort motorrijbewijs halen. Ik rijdt nu nog op een Aprilia Rs 50. Ik wil dan een motor gaan kopen, aangezien ik niet met meer dan 25 Kw mag rijden vroeg ik me af of de Rs 250cc hier nog ondervalt. Ik vind de Rs 125cc eigenlijk iets te licht, misschien niet te licht om op te leren rijden, maar ik vind het zonde om mijn geld in een 125cc te steken. Als de Rs 250 niet onder de 25 Kw zit hoeveel is ie dan wel?

Alvast bedankt
 
heeeele leuke motor
heb op het punt gestaan om mijn blade in te
ruilen voor een rs 250!
afgewerkt met heel leuk spul.
vond hem net te duur voor een 250 cc.
 
Motor is inderdaad overpriced, kost iets van 18 ruggen geloof ik....

Maar ik heb zelf een Yamaha RD350 gehad..en 2takt is ZO tof....het geluid vind ik echt super!

Je bent een racer in hart en nieren of niet natuurlijk...ik vind het in ieder geval geweldig!

Kijk ff op www.50cc.nl , is Dekker in Tiel, verkoop HELE gave uitlaten voor 2takten, Jolly Moto, zien er echt :9~ :9~ uit!!

Het leuke van die fietsen is, dat je er iedereen mee uit kan rijden op een bochtig dijkje....hehe!

Ga er vooral mee door! :)
 
Dit is hem.......iemand vroeg om een pic......
 
Laatst bewerkt:
Hum.....hier dus

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/49/b99221edac3462ce02ceb94c89a807d7 (test2.jpg)​
 
Voor het circuit is het echt te gek zo\'n rs 250 voor de weg zijn ze voor vele motorrijders niet echt geschikt (te piekerig).
Heb zelf 3 jaar een rd 350 gehad en 4 jaar een rd 500 bereden en met veel plezier,het zijn echte aandachttrekkers(geluid) veel meer dan een viertaktbike.
Een rs250 is dan ook nog een plaatje om te zien,een echte racereplica....hhhhhmmmmmmmmm.
 
Ik heb nu al veel boze gezichten langs de kant van de weg, laat staan met zo\'n gillende 250 twee tact!
 
Helldesker, dat was ik aan het proberen, heb geen ervaring met plaatjes in een posting te plakken.....maar wilde niet 10 loze berichten plaatsen.....om uiteindelijk toch een pic op scherm te krijgen.......
 
Helldesker, dat was ik aan het proberen, heb geen ervaring met plaatjes in een posting te plakken.....maar wilde niet 10 loze berichten plaatsen.....om uiteindelijk toch een pic op scherm te krijgen.......

gewoon de link naar het plaatje tussen image tags plaatsen.
zo dus ongeveer (maar dan zonder spaties):

[img ]http://url.to/plaatje.jpg[ /img]

 
K, thnx.......iets voor de volgende keer.
 
Ik ga binnenkort hier een foto posten....JUMMIE!

Vriend van me heeft toendertijd die RD overgekocht, en HELEMAAL gereviseerd:

- Frame laten moffelen (geel)
- Tank ed zwart
- Complete motor-revisie (cilinders slijpen, nieuwe zuigers/veren, nieuwe kopp.platen, etc. etc.)
- Ander stuur
- Geen koplampspoiler
- Stalen remleidingen
- Handgemaakte uitlaten (looks: :9~ :9~ geluid: :} :} :9~ :9~ )
- Zelf \'afdek-roosters\' gemaakt.
- Alle bouten/moeren/etc. vernieuwd

Echt GEWELDIG!
 
Ruud, het valt me wel op, dat jij regelmatig post dat je in de nabije toekomst iets gaat posten.... Alleen we moeten je er regelmatig weer op wijzen })

Dus.... mij lijkt het een goed plan, dat je iets post als je het ook daadwerkelijk weet cq hebt cq whatever, maar dat we geen posten meer krijgen over wat je allemaal nog wil gaan posten.... Okay :?



ps dit alles wel met een korrel zout nemen ;)
 
Ik zit er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen. Aangezien mijn ervaring nagenoeg 0 is en toch wil beginnen op een sport lijkt mij de rs een goede keus. Mmmmm een 31 jarige op een 250cc.....blijft altijd lachen. :+
 
Ik zit er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen. Aangezien mijn ervaring nagenoeg 0 is en toch wil beginnen op een sport lijkt mij de rs een goede keus. Mmmmm een 31 jarige op een 250cc.....blijft altijd lachen. :+
Of koop een 400cc, heb ik ook en da\'s ook geweldig veel plezier voor weinig geld. :)
 
Ik zit er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen. Aangezien mijn ervaring nagenoeg 0 is en toch wil beginnen op een sport lijkt mij de rs een goede keus. Mmmmm een 31 jarige op een 250cc.....blijft altijd lachen. :+


Vergis je niet.......je hebt een erg zenuwachtige fiets onder je kont, het weegt niets, 140kg, 70pk....het nodigt uit tot rijbewijs versnipperende activiteiten. Het is niet een fiets om ff kalm mee te rijden......dat lukt gewoon niet.......althans mij niet }) .....
 
Terug
Bovenaan Onderaan