RS/RGV 250 topic (info,chat etc.) Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi spul, Anand! :9~ Ik ben weer/nog steeds jaloers... ;)

Wat heb je er allemaal bij gekregen joh? Ik zie al twee krukken liggen, zuigers, veel kuipen...

dat....en nog meer.... :]

Vind het anders een zooitje daar... :+
t is inderdaad nog een beetje troeperig...maar daar word wat aan gedaan.
ik heb ook maar een minescuul klein hokkie waar ik alles moet doen en bewaren. -O-
 
is zo'n tz250 ook eigenlijk 2x 125cc principe ? (zoals de rsw's van aprilia)

ze delen wel een kruk, maar je benaderd/behandeld ze wel als 2x 125cc.
als de een een 350 hoofdsproeier wil en de ander een 400 dan geef je gewoon waar die om vraagt
 
fiedler heeft een aprilia rs250 met tz cilinders waar die mee in de ig koenigsklasse rijd.
75+ pk :)
 
fiedler heeft een aprilia rs250 met tz cilinders waar die mee in de ig koenigsklasse rijd.
75+ pk :)

het is die krukas altijd he.
de grootste reden waarom ik niet verder tune. (ga wel nog es die ignitech moeten doen maar komt altijd wat tussen dan)

de cilinders nieuwe nikasil telkens en pistons kan ik nog houden. om het sezioen of half sezioen een krukje erbij .. das er te veel aan voor mijn budget
 
het is die krukas altijd he.
de grootste reden waarom ik niet verder tune. (ga wel nog es die ignitech moeten doen maar komt altijd wat tussen dan)

de cilinders nieuwe nikasil telkens en pistons kan ik nog houden. om het sezioen of half sezioen een krukje erbij .. das er te veel aan voor mijn budget

klopt helemaal...maar je bent wel van die aprilia powervalve af
 
Hmm... Zijn dat van die cilinders met PV-wals? Net zoals jij hebt, Anand?

Het geld wat je daarvan overhoud zou je aan de kruk kunnen uitgeven!! 8-)
En als je de krukrevisie bij fischer doet, (met lassen en heftig inelkaar persen) moet tie tog wel langer dan een half jaar uithouden?? :?
 
Hmm... Zijn dat van die cilinders met PV-wals? Net zoals jij hebt, Anand?

Het geld wat je daarvan overhoud zou je aan de kruk kunnen uitgeven!! 8-)
En als je de krukrevisie bij fischer doet, (met lassen en heftig inelkaar persen) moet tie tog wel langer dan een half jaar uithouden?? :?

ben er niet gek op dat ze dat lassen. ik kan mij niet aan de indruk aan ontdoen dat je dan altijd hem beetje uit haak terug zet.
plus die revisie kost je evenveel als nieuwe krukas.
nieuwe krukas ben je zeker maar zal nooit zo goed zijn als eentje die GOED gereviseerd is..maar 't moet goed zijn he


ps anand > dave cooper powervalves, die powervalves zijn wel het laatste van m'n probs nu. toch 1 iets voorgoed opgelost :]
 
winter in aantocht... en nu is ie bijna klaar.

Ik zit er aan te denken iets te doen aan m'n timing |(

full

full
 
nou die fiets hoeft niet meer gepoetst te worden, die is spik en span :)
 
een maand geleden had ik bij mezelf gezegd dat ik niet meer ging opruimen tot ie klaar was... ziezo! :?

de stickerset lag klaar maar de voorlopige montage nadat ie in basislak wit gezet was,
heeft me verkocht :9~

het enige dat er nog aan moet gedaan worden is de afstelling van m'n 2 gasfabriekjes...

hoe lang nog tot de lente?????? B|
 
*O* deeltje 6

hier ffe piccie,ben nog steeds bezig in opbouw :9
S6301153.jpg


ben bezig nog een motorblokje inorde aan het zetten.
kontje moet nog afgewerkt worden enzovoort.
!

maar ik had onlangs ergens een gat in het koelcircuit van een cilinder, heeft me 5 cilinder wissels gekost ( een gaatje @ powervalves waardoor het koelwater in de cilinder terecht komt |( )

m'n flowcommander werkt anders perfect! ffe vergeleken met een standaard rs,en gaat gelijk mee ( en dat zonder kuipen! )geen dipjes voelbaar ( niet op de testbank gekeken )




Mooie tz machielsen!!mmm hou wel van die setup, leuk blokje !! :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan