RS125

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danielc

MF veteraan
16 mrt 2008
2.358
0
Hierbij bied ik mijn RS 125 te koop aan. Het is een mooie motor waar nooit mee gevallen is en die pas 5465 kilometer gelopen heeft. Er zitten nu circuitbanden (Michelin power race soft) onder waarmee 600 kilometer gereden is en de straatbanden (Dunlop sportmax) waarmee nauwelijks gereden is die er onder zaten zitten er ook bij.
Vraagprijs: €2000
Verder heb ik ook nog de volgende originele reserve-onderdelen voor een aprilia RS125 in de aanbieding:
-Remhevel (voorrem): 20,- euro
-Koppelingshevel: 8,- euro
-Rempendaal (achterrem): 30,- euro

Ook heb ik nog een kettingset voor de Aprilia RS125 te koop. De World pro chain kit van RK (tandwiel voor(15), tandwiel achter(40) en ketting): 100,- euro.

Al de bovengenoemde onderedelen zitten nog in de dichte verpakking en zijn nooit gebruikt.

Als u geinteresseerd bent neemt u dan contact met mij op via de mail (iljacaljouw@hotmail.com) of telefonisch(0633892486).
full
 
Laatst bewerkt:
:W

Atmoz zit te kijken voor een RS125 voor erbij.. voor m'n liefje...

moet wel nog ff wachten tot de staat mijn sponsoring bezorgt.

paar vraagjes... :

ben je de eerste eigenaar of..?
circuit km's gemaakt?
is ie 22kw :? of 11kw ?
waarom gaat ie weg?
heb je nog wat meer foto's?
moet ie snel weg of kan je nog ff wachten...?
prijs nog bespreekbaar bij bezichtigen en proefrit mogelijk?( hou 'r rekening mee dat ik maar een arme belg ben O-) )


't wordt een 1999 harada zoals ik 'r ooit een had of zo'n 2001 (heb de 250 gehad)
als het ff meezit heb ik dan wel intresse :Y
afstand is zo'n 120 km dus da's nog goed te doen
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Nee, hij is aangeschaft 2e hands bij een dealer.
Hij is 22 kw.
Hij gaat weg omdat er inmiddels een andere motor staat.
Er zijn 600 circuit kilometers mee gereden
Het liefst zo snel mogelijk weg.
Proefrit is mogelijk, maar er zal niet te veel van de prijs afgehaald kunnen worden.

Als je uit belgie komt(wat ik uit je post kan opmaken) is het toch een stukje verder dan 120 km. Ik woon boven assen.
full
 
Hallo,

Nee, hij is aangeschaft 2e hands bij een dealer.
Hij is 22 kw.
Hij gaat weg omdat er inmiddels een andere motor staat.
Er zijn 600 circuit kilometers mee gereden
Het liefst zo snel mogelijk weg.
Proefrit is mogelijk, maar er zal niet te veel van de prijs afgehaald kunnen worden.

Als je uit belgie komt(wat ik uit je post kan opmaken) is het toch een stukje verder dan 120 km. Ik woon boven assen.[afbeelding]

steenbergen toch? of zat ik mis? had 't ergens gelezen op die site van je profiel...

ga ik natuurlijk rekening mee houden ;) als ik 350km enkel moet oid is het natuurlijk minder aantrekkelijk.. voor dat vraagbedrag heb ik 'r in belgie ook een dan, ben nog naar een ander fietsje aan het kijken,is wel van 99 met 3500km.
ik ga afwachten tot de staat over de brug komt,verwacht midden volgende maand :) hopelijk is ie 'r dan nog voor mij, anders moet ik maar verder zoeken

toch al een kickje ;)
 
Ja klopt, is wel steenbergen ;) maar die heb je meer hier in nederland :)
dus ook 1 boven assen, en daar wonen wij. dus dan word het toch die 350 km.
bedankt voor het kickje
 
Staat je Rs125 nou nog steeds te koop...

Vorig jaar stond ie ook al een tijd te koop ben er toen nog een aantal x langs gereden nette motor hoor.

Je ruilt 'm zeker niet in tegen een Schakelbrommer? :+
 
nope dat gaat hem niet worde :N
je woont hier in de buurt?

van de zomer zal hij wel weer aan de straat staan.. want et schiet idd niet echt op... '( terwijl hij er zo goed bij staat.. *D
 
Ja ik woon in de buurt, Haulerwijk.

Maar hij staat er inderdaad netjes bij vooral voor de prijs wat je ervoor vraagt verder veel succes met de verkoop...

Wat is de reden van de verkoop een andere motor op het oog? :)
 
Laatst bewerkt:
staan al 2 andere motoren :)
sv650s racer van mn broer en een zx6r 2004 van mij :)
en nu wil mn broer van deze zeer nette ;) rs125 af om het racen te kunnen blijven betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan