RST PRO SERIES CPX 1-delig motorpak leer race overall

JJSTNN

MF'er
17 mrt 2013
39
0
Tilburg
Dit lederen pak is alleen gedragen met het passen!
Het pak is gloednieuw en dus nooit mee gereden.
Ik ben 1,83 en weeg net over de 80 kilo en voor mij is het pak net aan de kleine kant.
Maat: S
Let op: een leren pak zal nog ongeveer een halve maat rekken.

Winkelprijs €855,-
Vraagprijs €450,-

Omschrijving als op de website van RST:
The RST Race Dept have been busy throughout 2016 developing our new Pro Series CPX-C II suit, with feedback from our elite riders like Alex Lowes in WSB and MotoGP, Richard Cooper in BSB and Ian Hutchinson at the TT. Weve made some substantial upgrades with the fit and ergonomics of the Pro-Series CPX-C II and added removable elbow sliders. RSTs director Jonny Towers has put in hundreds of hours testing the revised suit to verify the upgrades. These are not only felt when wearing the suit but are also evident from the appearance, i.e. the enlarged stretch panels and more aggressively cut legs and arms make it easier than ever to move around on the bike. This means you can literally race straight out of the bag with no breaking in time required. Try a Pro Series CPX-C II on and youll see why its the most popular suit in the BSB paddock!
Made from Full Grain Mild Waxy Cow leather & Kevlar Schoeller
Removable Lining made from 100% Polyester SinAqua Mesh
Nylon close Zips on main front, Sleeve and Legs
CE Approved Armour fitted as standard to Elbows, Shoulder and Knee
Pockets for RST CE Hip Armour and RST CE Level 1/Level 2 Back Protector
Room for water bladder in the Hydration Hump
Matte Carbon cups to shoulders and knees as well as Elbow sliders.
RST TPU Knee sliders with puller fitted as standard.
full
 
Laatst bewerkt:
Dit lederen pak is alleen gedragen met het passen!
Het pak is gloednieuw en dus nooit mee gereden.
Ik ben 1,83 en weeg net over de 80 kilo en voor mij is het pak net aan de kleine kant.
Maat: S
Let op: een leren pak zal nog ongeveer een halve maat rekken.


Sla je dan je eigen advies niet in de wind? Lijkt me dat het pak je als gegoten zal zitten eens je er wat mee hebt gereden. Mijn en je eigen advies: Ga met het pak een paar keer rijden.
 
Dit lederen pak is alleen gedragen met het passen!
Het pak is gloednieuw en dus nooit mee gereden.
Ik ben 1,83 en weeg net over de 80 kilo en voor mij is het pak net aan de kleine kant.
Maat: S
Let op: een leren pak zal nog ongeveer een halve maat rekken.


Sla je dan je eigen advies niet in de wind? Lijkt me dat het pak je als gegoten zal zitten eens je er wat mee hebt gereden. Mijn en je eigen advies: Ga met het pak een paar keer rijden.

Ik heb al genoeg pakken gehad dus ik weet precies hoe het moet zitten. Het pak is ook te kort voor me en dat gaat rekken niet goed maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan