RSV bij particulier of dealer

RSV Hans

Rookie
24 jul 2003
3
0
Reeuwijk
Ik wilde graag advies wat het verstandigste is. Een RSV mille kopen bij een dealer met 6 maanden garantie (en met grote beurt afgeleverd) of er eentje bij een particulier kopen zonder garantie maar een +/- 1500 euro goedkoper.
 
Gevoel zegt een hoop. Als je het vertrouwt, motor rijdt goed, komt geen rare dingen tegen, dan bespaar je toch 1500 Euro'tjes. Daar kan je toch een hoop voor repareren mocht er toch iets stuk gaan.
 
Met andere woorden dus voor 1500 pleuro garantie van 6 maanden?
Dure garantie!!!

Geloof me dat zo een Mille een betrouwbare fiets is, het lijkt me sterk dat je in 6 maanden voor 1500 euro reparaties aan een Mille krijgt.

Mocht je trouwens interesse hebben, mijne wordt in september te koop aangeboden.
 
Met andere woorden dus voor 1500 pleuro garantie van 6 maanden?
Dure garantie!!!

Geloof me dat zo een Mille een betrouwbare fiets is, het lijkt me sterk dat je in 6 maanden voor 1500 euro reparaties aan een Mille krijgt.

Mocht je trouwens interesse hebben, mijne wordt in september te koop aangeboden.


Ik vind het ook duur die garantie! Ik wil rond september er eentje gaan aanschaffen. Heb je pics?? En wat is de km-stand en wat is de vraagprijs.
 
Lekker met nog iemand die er een beetje verstand van heeft naar die particulier gaan, desnoods eerst ff wat posten bij een of andere miele site op welke punten je moet letten, en na de koop ff een beurt laten geven. Hou je nog wat geld over voor eeen leuk pak ofzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan