RSV ellende

PeteRSV

Rookie
28 apr 2004
8
0
Berkel en Rodenrijs
Van de week is mijn RSV Mille van zijn standaard gedonderd :X . Gelukkig weinig schade. Echter, het subframe waaraan het instrumentarium de kuip en de stuurdemper vastzit is verbogen waardoor kuip scheve bek trekt.
Wie o wie kan me helpen aan een bedrijf dat het framepje kan richten of een niet beschadigde tweede hands framepje?
 
Ik heb een cbr900 standaard gemonteerd. Is ff wat klussen en de draadjes van de standaard sensor omdraaien, maar staat een stuk stabieler.
 
Hebbie daar een piccie van?

Ik kan er wel een piccie van maken, maar denk niet dat je daar veel aan hebt. De geometrie van mijn fiets is aardig aangepast en er zit Hyperpro vering op (daarom heb ik het Blade standaard gemonteerd: de originele was al aan het doorbuigen door het 180 graden draaien op het standaard. Nadat mijn Mille was aangepast stond 'ie nog hoger en dus nog minder stabiel.) Het standaard is er een van een '94 er Blade, maar alle bouwjaren van '92 t/m '99 zijn ongeveer hetzelfde waar het het standaard betreft. De draadjes van de sensor moet je omdraaien omdat je anders alleen met standaard UIT weg kunt rijden! :+

Heb trouwens ook het startrelais van een Blade gemonteerd: de originele van Aprilia heb ik al 2 keer vervangen!
 
Ja dat is lekker zo'n Aprilia standaard '(
Ik heb zelf ook al een keer een hart verzakking gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan