Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De witte , dankzij verbeterde frame en veercomponenten !!welke stuurt er nu het mooist ??????????????????????????
Ik weet niet hoe een SP1 met originele veringsetting stuurt, de mijne is vanaf dat hij uit de krat kwam aangepast aan de veringsetting en ik heb geen klagen van het sturen: houdt zn lijn en stuurt nu met de 180 band snel links en rechts om en scherpwelke stuurt er nu het mooist ??????????????????????????
Ja ook erg mooi (en dat van een mille rijder hè )
Op maandag 29 september 2003 14:27 schreef JochenVC het volgende:Heeft nu meer dan een jaar terugkerend overheating probleem dat maar niet opgelost geraakt.
Gelezen in interview over de nieuwe mille.
"Het gat door het balhoofd stond al van in het begin van ons design centraal omdat we motorkoeling prioriteit willen geven"
Toeval?
Jochen
Op maandag 29 september 2003 19:12 schreef jaccobird het volgende:Totaal onbekend probleem in de mille wereld , sterker de 1999 en 2000 blijft zelfs iets te koel, zodat ze door enkele aanpassingen op de 02,enz modellen
wat warmer worden.
Rij zelf nu pakweg 2 jaar op een SP-1, en heb niet zoveel problemen met "zuipen" bij normaal gebruik loopt hij ongeveer 1 op 15, en alleen bij een avondje flink knallen, of op het circuit loopt hij ongeveer 1 op 10.SP1 is in de minderheid geloof ik... Ook hier weer een Mille-stemmer.
Buiten dat ik de Mille er veel mooier vind uitzien (is persoonlijk dus daar heb je niets aan) ook wat objectieve punten voor de Mille/"tegen" de SP1:
- De SP1 en SP2 hebben tandwielen als primaire tandwielaandrijving en die giert enorm als je rijdt. Ik vond dat erg irritant.
- De SPx schijnt echt enorm te zuipen. Met veel moeite 1:10 halen is mij verteld. Al rijdt er hier op dit forum iemand met een PC rond waardoor de motor nu veel minder verbruikt.
- Ze schijnen ook nogal last te hebben van afslaan in stadsverkeer, vooral 's zomers. Heb zelf nooit problemen met afslaan van mijn Mille, hooguit als het koud is en hij na 100m alweer voor het stoplicht staat. Kwestie van toerentalverhoger ietsje langer aanhouden.
- Mille heeft een heel goede reputatie, niet alleen op het gebied van sturen maar ook op het gebied van betrouwbaarheid. Geen problemen mee, gaan haast nooit kapot. Kan ik van de SP1 niet zeggen omdat ik me daar niet in verdiept heb maar omdat er Honda op staat denk ik dat hij ook niet na 100km uit elkaar getrild is.
Oki, voelt dus heel licht aan.Wat me het meest opviel gelijk bij het wegrijden is het sturen. Ik vond mijn mille al heerlijk sturen maar deze doet daar nog een schep bovenop.
Iets later in de rit viel me het vermogen boven de 6000 rpm op,is echt kickuh
Vermogen onderin is mijns inziens wat minder en de radiale rempomp is ook een grote verbetering.
O ja en het standaard geluid is
Wat ik zelf rij?
Deze (check m'n icoon)
(Afbeelding)
wat is een zacht prijsje ik weet er nog wel 1 van een paar maanden oud en net lekker ingeredenOk interessant om weten.
Zal dan waarschijnlijk om een uitzondering gaan.
Je weet dan toevallig geen RSV Edwards aan een zacht prijsje?
Jochen