RSV Mille 2001 met extra's! €4250,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

velocemente

Die hard MF'er
4 okt 2008
306
1
Rotterdam
TE KOOP:

Na lang dubben wat te doen heb ik toch besloten om eens te kijken of ik iemand anders kan verblijden met deze vertroetelde Aprilia Rsv Mille van 2001 met 30530 op de kilometerteller. Zelf wil ik graag eens kijken naar het nieuwere type Mille.

Deze Super fiets heeft de volgende extra's:

- Titax korte rem en koppelingshendels Zijn echt super!
- Supersprox Achtertandwiel (Maatje groter dan origineel)
- JT voortandwiel (maatje kleiner!)
- DID 525ZVMG2 goudkleurige x-ring ketting. Zijn mega sterk en ziet er gaaf uit
- Titanium Evo uitlaat en bijhorende eprom Wat zorgt voor betere prestaties en een gewweeeeeeeeeeeeeeeeeldig geluid!
- Double bubble ruitje
- K&N Luchtfilter
- Voorzien van de betere olie
- Nog nagenoeg nieuwe Michelin Pilot Powers 2 ct
- Complete Race kuipenset ( Heb hier 1 keer gebruik van gemaakt, voor de helft, zoals je op de foto kunt zien. Ik moest namelijk naar het circuit rijden doordat ik geen karretje had! )
- Originele kuipruit
- Originele uitlaat

Onderhoud dit jaar

Dit jaar heeft de Mille een beurt gehad.
Onlangs de olie weer vervangen
Kettinset vervangen
Nieuwe rem en koppelingsvloeistof
Wiellager vervangen

Ik moet erbij zeggen dat ik veel ben geholpen door mede leden van het ARA forum. E.e.a. is terug te vinden op dit forum.

Negatieve puntjes

Zoals ook op dit forum is terug te vinden is de motor tijdens een poetsbeurt omgevallen. Het viel gelukkg wel mee maar wel zitten er een paar kleine krasjes op de motor (Valt nauwelijks op). Ook moet de koper rekening houden om eerdaags de remschijven te vervangen/richten(Demontage en montage kan eventueel samen worden gedaan!). Ik merk dat als ik wat sneller rijd, ze bij hard remmen, licht trillen. Bij lagere snelheden (onder de 150km/per uur) geen last. Wellicht dat we daar tijdens de bezichtiging eens over kunnen praten!

Boekjes, onderhoudsfacturen en reservesleutels zitten er uiteraard bij!
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan