Mede-forummers
Allereerst de aantrekkelijke prijs natuurlijk: EUR 4250,-
Ik zet hierbij mijn Aprilia RSV Mille te koop.
Ik heb hem nog niet zo lang (vraag maar na in het Mille topic of zxr400 topic ) , maar ik heb besloten dat ik toch weer terug wil naar een 600cc 4-cilinder. Inruil daarvan is bespreekbaar
De extra's die op de motor zitten:
- Xenon
- Carbon kroonplaat cover
- Aprilia tankpad
- Aprilia stuurdemper (niet origineel op dit model)
- Slipperclutch
- Akrapovic open demper (zitten helaas wel 2 deukjes in)
- Zwart kuipruitje
- Witte rimstriping
- Zwarte onderkuip
- Gouden ketting en tandwielen
- Bobbins voor opbokken
Omdat ik de motor nog niet zo lang heb, heb ik er zelf geen onderhoud aan gepleegd (buiten het reguliere onderhoud van ketting smeren etc)
De slijtageonderdelen waren echter in zeer goede staat toen ik hem kocht en zijn nu:
Voorband: 70%
Achterband: 90% (zit er zo'n 1000km op)
Ketting/tandwielen: 90% (zitten er zo'n 1000km op)
Remblokken voor: zeker nog wel 75%, hangt van je rijstijl af.
Remblokken achter: zal zo rond de 50% zitten, maar met een V-twin heb ik de achterrem nog niet gebruikt.
KM-stand is rond de 30k, en de 30k beurt heeft hij al gehad (vorige eigenaar).
En omdat foto's meer zeggen dan mooie praatjes:
De prijs voor de motor: € 4250,-. Ik rij er voorlopig nog lekker zelf op, maar als ik er iemand anders blij mee kan maken doe ik hem van de hand, heb er geen haast mee.
Mocht je interesse hebben dan ben ik te bereiken via bleddyn.p@live.nl.
Met vriendelijke groet,
Bleddyn Pijpers
Allereerst de aantrekkelijke prijs natuurlijk: EUR 4250,-
Ik zet hierbij mijn Aprilia RSV Mille te koop.
Ik heb hem nog niet zo lang (vraag maar na in het Mille topic of zxr400 topic ) , maar ik heb besloten dat ik toch weer terug wil naar een 600cc 4-cilinder. Inruil daarvan is bespreekbaar
De extra's die op de motor zitten:
- Xenon
- Carbon kroonplaat cover
- Aprilia tankpad
- Aprilia stuurdemper (niet origineel op dit model)
- Slipperclutch
- Akrapovic open demper (zitten helaas wel 2 deukjes in)
- Zwart kuipruitje
- Witte rimstriping
- Zwarte onderkuip
- Gouden ketting en tandwielen
- Bobbins voor opbokken
Omdat ik de motor nog niet zo lang heb, heb ik er zelf geen onderhoud aan gepleegd (buiten het reguliere onderhoud van ketting smeren etc)
De slijtageonderdelen waren echter in zeer goede staat toen ik hem kocht en zijn nu:
Voorband: 70%
Achterband: 90% (zit er zo'n 1000km op)
Ketting/tandwielen: 90% (zitten er zo'n 1000km op)
Remblokken voor: zeker nog wel 75%, hangt van je rijstijl af.
Remblokken achter: zal zo rond de 50% zitten, maar met een V-twin heb ik de achterrem nog niet gebruikt.
KM-stand is rond de 30k, en de 30k beurt heeft hij al gehad (vorige eigenaar).
En omdat foto's meer zeggen dan mooie praatjes:
De prijs voor de motor: € 4250,-. Ik rij er voorlopig nog lekker zelf op, maar als ik er iemand anders blij mee kan maken doe ik hem van de hand, heb er geen haast mee.
Mocht je interesse hebben dan ben ik te bereiken via bleddyn.p@live.nl.
Met vriendelijke groet,
Bleddyn Pijpers
Laatst bewerkt: