RSV Mille 2002, schade, bieden

Kupers

MF'er
11 mei 2008
203
0
Aangezien ik onderuit ben gegaan met mijn zilvere RSV Mille uit 2002, ben ik op zoek naar iemand die niet vies is van een beetje werk of juist een leuk circuit projectje zoekt.

De motor is op de rechterkant gegleden en is vrij snel in de berm terecht gekomen. De rechter zijkuip en onderkant hebben glijschade. De tank is gekrast, de voorkuip, ruit en rechter knipperlichten zijn ook beschadigd. Tevens zit er glijschade aan de rechterzije van het kontje. Het topkuipframe is ook krom. De linkerzijde en lichtunit (voor+achter) zijn schade vrij. (ook het bekende deukje in de achterbrug door de uitlaat heb ik niet kunnen voorkomen)
De rechter clip on is vervangen voor een nieuw exemplaar en de motor is gewoon berijdbaar en recht. Voor diegene die een leuke opknapper zoekt, een circuitprojectje of om wat voor reden dan ook wel trek heeft in een goedkope Mille kan hier zijn slag slaan.

Technisch zeer goed onderhouden, ik ben altijd erg zuinig op mijn motor en heb nergens op bespaart. De achterband is bijna aan vervanging toe en de voorband is nagenoeg nieuw. De kettingset is in zeer goede conditie en het oliefilter en olie zijn kortgeleden vervangen.

Km stand: 33333

Richtprijs €2900, ik sta open voor biedingen.

reacties: elcokuipers apenstaart hotmeel punt com
 
Laatst bewerkt:
GroteFoto-7DNVS6FH.jpg


GroteFoto-SIN6S6PG.jpg


GroteFoto-IDOJ3U7D.jpg


GroteFoto-WGSXWQSL.jpg


GroteFoto-OYYFXZBR.jpg


GroteFoto-KELPTC8Z.jpg


GroteFoto-ZXSWPMBD.jpg
 
Laatst bewerkt:
Reacties kunnen naar elcokuipers apenstaart hotmeel punt com. Zal dit ook even in de openingspost bij vermelden.

@ Bleddyn, heb ik maar is kapot
 
Hey, zonde man! Zelf goed afgekomen? wel een goeie prijs zo volgens mij!
Weet je al wat er weer komt?

Ik heb nog geen idee wat er weer komt, ik laat alle opties open. Zal pas volgend jaar worden voordat ik weer een bike haal denk ik.

tevens kickje
 
Nee, vraagprijs van 2900 is heel reëel, voor een paar honderd euro is dat ding weer zgan en rij je een dikke mille!
 
Stickers kun je na laten maken, niet van echt te onderscheiden en vaak nog van betere kwaliteit dan die enorm dure originele aprilia stickers.

Mooi appie voor weinig *O*
 
Laatst bewerkt:
Mogelijk interesse van deze maar hoe zit het met het onderhoud? Je geeft hem goed te hebben onderhouden, is dit ook aantoonbaar? En hoe zit het ver met RSV aan onderhoud in het algemeen?

Ik hoor het!
 
Terug
Bovenaan Onderaan