RSV Mille 2002 - VERKOCHT

Status
Niet open voor verdere reacties.

gasgitaartje

MF veteraan
6 mei 2010
1.065
2
delft
Aprilia RSV Mille 2002 - Beest van een motor, maar ondanks dit rijd ik er veel te weinig mee en gaat daarom weg.

29.900 KM
1000cc oerdegelijk Rotax-blok met 125PK. Uitlaten zijn afkomstig van een Tuono en zijn er door de vorige eigenaar (ook MF'er) op gezet.

Bij aankoop vorige eigenaar is de motor volledig nagekeken (kleppen ed.) en zijn de vloeistoffen vervangen. Toen had de motor een kilometerstand van +- 25.000 KM.

1500 km geleden het volgende onderhoud gedaan:
Olie en oliefilter
Keerringen voorvork en olie
Balhoofdlager vervangen
Accu

Banden (voor: pirelli diablo rosso, achter: michelin pilot power 3) en ketting kunnen nog zeker twee seizoenen mee. Is tevens voorzien van een startonderbreker.

Minpunten:
-Tijdens het stapvoets omrijden een keer mee gevallen. Hierdoor zitten er een aantal schrammen/krassen op de rechterkant(zie foto's)
-Leer van het zadel begint los te komen op de hoeken.
-Motor is inmiddels 17 jaar oud, dus her en der wat gebruikerssporen.
-Geen reservesleutel aanwezig.
-Remlicht doet het bij inknijpen van voorrem niet (kan ik eventueel nog naar kijken).

Inclusief duoseat, boekjes en gereedschapsset Aprilia.

Vraagprijs €2.000. Motor staat gestald in Delft en is ook daar te bezichtigen..

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg



14.jpg


15.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eventueel interesse inruil van een Suzuki gsx-r750 van 1996 met ongeveer dezelfde kilometerstand in goede staat met eventueel bijbetaling van mijn kant? Kom uit de omgeving dus mocht je die Suzuki willen zien is dat makkelijk te regelen.
 
Eventueel interesse inruil van een Suzuki gsx-r750 van 1996 met ongeveer dezelfde kilometerstand in goede staat met eventueel bijbetaling van mijn kant? Kom uit de omgeving dus mocht je die Suzuki willen zien is dat makkelijk te regelen.
Geen interesse in inruil. Heb de mogelijkheid niet om hem te stallen waar ik nu woon (den haag) en staat daarom altijd bij mijn ouders in Delft. Is ook de hoofdreden dat ik zo weinig rijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan