RSV Mille 6-2000 27400 Km (Belgisch)

alfaduc

MF veteraan
10 feb 2003
1.368
0
Vogelwaarde
Nette RSV Mille van 2000 met 27400 Km Motor in goede staat en loopt perfect
Stikker op topkuip is losgegaan. Stuurdemper als extra. Ik wil rond de 3600 euro van de motor hebben.
Op deze motor moet ong. 280 euro BPM betaald worden bij invoer RDW.
Inruil/ruil van een Triumph Speed Triple bespreekbaar. Mail alfaduc@zeelandnet.nl
full
 
Kun jij me laten zien hoe de BPM berekend moet worden :?

Ik heb misschien interesse. Ik kan alleen niet geloven dat er maar zo weinig BPM betaald hoeft te worden...
 
Via de Site WWW.VWE.nl Alleen weet ik niet of die weer al geopdate is . Vanwege de lagere BPM percentage van na februari-08.
Belletje met de duane was voldoende. Laten we afspreken als het meer dan 15 euro scheelt aan BPM betaal ik het verschil er wel bij.
 
Ik ben aan het uitzoeken voor verschillende motoren wat de BPM kost. Ik stuit inderdaad op het probleem dat ik nergens kan vinden hoeveel de BPM is.

Ik kijk het nog even aan, wil nog even wachten voor ik een keuze maak voor wat ik ga kopen.

Heb je toevallig nog meer foto's en de onderhoudshistorie?
 
Ik ben aan het uitzoeken voor verschillende motoren wat de BPM kost. Ik stuit inderdaad op het probleem dat ik nergens kan vinden hoeveel de BPM is.
Is normaliter hier te berekenen, maarja.. zoals je op die website kunt lezen is de calculator er momenteel even af. Maar hou die site in de gaten zou ik zeggen ;)

Maargoed, gezien bouwjaar en km's is dat bedrag dat TS noemt echt niet gek hoor. Weet alleen niet of er nog veel gaat veranderen ivm de nieuwe regels, maar het lijkt me sterk..
 
Laatst bewerkt:
Klopt wel ongeveer hoor, kennis van me heeft vorig jaar een motor ingevoerd en was ook ongeveer zo een bedrag kwijt inc keuring.

Heb je niet nog wat meer foto's ? Ben benieuwd hoe hij er verder uit ziet, want opzich heb ik wel interesse :)
 
Laatst bewerkt:
Zal er af en toe een foto bij zetten. Blijft de advertentie een beetje bovenaan
De RSV Mille heeft zijn laatste beurt incl. kleppenstellen gehad bij 22800 Km.
Ik heb de motor een paar maanden geleden gekocht met de bedoeling er een "Naked" Tuono van te bouwen. Maar onderdelen zijn daar schaars van
Dat projekt is nu even opzijgezet omdat ik met een Triumph Daytona naar Speed Triple bezig ben te verbouwen.
Dus om hem een jaartje opzij te zetten is ook zonde.
full
 
En wat is de staat van de banden, en welke banden zijn dat? En zitten er nog accesoires bij? Duo-cover bijv. of een open demper?

Heb nog steeds interesse, maar zondag komt er iemand kijken voor m'n eigen motor. Dan ga ik een beslissing maken over welke motor ik wil kopen.

~[EDIT]

Kun je een foto posten van de voorkant, waar de sticker hoort te zitten?
 
Laatst bewerkt:
De banden zijn matig. Kan er eventueel een open uitlaat bijleveren tegen meer prijs.
Zal er nog een foto bijdoen
full
 
Zondag komt er iemand voor m'n motor kijken. Ik neem zondag dus even contact met je op.

Heeft de motor verder geen schade?

PS. Wat is er verder nog allemaal aan veranderd, op die sticker op de voorkant na? Heeft dat sporen achter gelaten? Waarom zitten er Arai stickers op de zuikuipen, voor de sier of om schade weg te werken?
 
Hoy de motor is voor zijn geld in perfecte staat. Maar om dat te beoordelen zal je hem toch moeten komen bekijken.
full
 
Holy fuck!

Wat is dit aantrekkelijk! Mijn droommotor voor dat geld! Helaas heb ik het geld niet liggen.. durf het niet aan mijn motor eerst te verkopen, dan zul je net zien dat deze al weg is. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan