RSV Mille...helaas..

Status
Niet open voor verdere reacties.

bredebeier

MF veteraan
9 aug 2003
24.580
1.912
We worden helaas geen vriendjes...

Daarom mag ie weer weg (na 2 weken al)

ZGAN Pilot Powers er onder
Remblokken zgan
RVS remleidingen
Stompgrip
DoubleBouble ruitje (krijg je er nieuw bij)
Druppellader incl aansluiting ter overname
Achter en voorbokje zijn ook te regelen
Technisch helemaal niks mis mee(voor zover als ik nu weet na 500 km)
Bouwjaar 1999
Carbon arrow demper(niet circuit-fahig) :)
Standaard demper er ook bij
Duozitje aanwezig
Stuurdemper
Kleine knippers v+a
Taartschep weg
51000 km
Zacht prijsje..of een zwarte Speedtriple/Hornet900/Tuono :+ ...andere fietsen niet vrees ik...

full


MF Prijs incl alle acc.: stukje onder de €2500...ipv 2545 wat de MP prijs is zonder acc.
 
Laatst bewerkt:
We worden helaas geen vriendjes...

Daarom mag ie weer weg (na 2 weken al)

ZGAN Pilot Powers er onder
Remblokken zgan
RVS remleidingen
Stompgrip
DoubleBouble ruitje (krijg je er nieuw bij)
Druppellader incl aansluiting ter overname
Achter en voorbokje zijn ook te regelen
Technisch helemaal niks mis mee(voor zover als ik nu weet na 500 km)
Bouwjaar 1999
Carbon arrow demper(niet circuit-fahig) :)
Standaard demper er ook bij
Duozitje aanwezig
Stuurdemper
Kleine knippers v+a
Taartschep weg
Zacht prijsje..of een Speedtriple :+

(In)ruil zwarte Speedtriple komen we wel uit...andere fietsen niet vrees ik...

[afbeelding]

Wow zonde man mooie fiets! :Y
Voor de aankoop van de fiets niet eerst even proefgereden dan?
 
wat noem jij een zacht prijsje????

doet me gelijk weer aan mn laatste motor denken....... een zwarte mille uit '99 *D
 
De advertentie van 2 weken geleden is nogal gemakkelijk terug te vinden ;)

Bevalt deze specifieke motor je niet of is dit je eerste dikke twin en is dat niet jouw ding? Zoals je weet heb ik bij de vorige verkoper ook naar deze fiets gekeken, ben wel benieuwd waarom je geen vriendjes gaat worden. (Toen was ik ook al zo nieuwsgierig ;) )

Succes met de verkoop,

Karl
 
hey koos!!

ik vind de vorige advertentie niet belangrijk.... het gaat mij erom welke prijs de aanbieder in gedachten heeft!

Bredebeijer laat je horen!!!
 
hey koos!!

ik vind de vorige advertentie niet belangrijk.... het gaat mij erom welke prijs de aanbieder in gedachten heeft!

Bredebeijer laat je horen!!!

Heb je wel gelijk in, maar ik dacht dat die ouwe advertentie wellicht ter indicatie kon dienen.
 
Wow zonde man mooie fiets! :Y
Voor de aankoop van de fiets niet eerst even proefgereden dan?

300 meter....dacht; dit is ,m!

Nou, dit is ,m dus niet :N

Ik wilde ,m voor af en toe een circuitdagje en hij stuurt als een scheermes, maar voor de obw is het niet mijn ding;gewoon te extreem...

Wilde eigenlijk van 2 walletjes eten, daarvoor is deze Mille niet mijn ding...denk dat ik een naked Triumph ook heerlijk over de TT baan kan pushen en tegelijk de obw er mee onveilig maken...wil toch iets rechter op zitten dan vrijwel plat op de tank...maar sturen: WOW!
 
Heb je wel gelijk in, maar ik dacht dat die ouwe advertentie wellicht ter indicatie kon dienen.

kun je gerust noemen...incl alle genoemde goodies die je er nu bij krijgt komt de prijs niet boven de 2,55 k uit....

Nette prijs toch?
 
De advertentie van 2 weken geleden is nogal gemakkelijk terug te vinden ;)

Bevalt deze specifieke motor je niet of is dit je eerste dikke twin en is dat niet jouw ding? Zoals je weet heb ik bij de vorige verkoper ook naar deze fiets gekeken, ben wel benieuwd waarom je geen vriendjes gaat worden. (Toen was ik ook al zo nieuwsgierig ;) )

Succes met de verkoop,

Karl

Deze twin heb ik er al 3 van versleten....daarom zoek ik nu best of both worlds...een 3-cilinder


full



En als dat niks is koop ik weer een zwarte S met HK veren of een BCR uit 2004...maar voor een 2004 dan mot ik nog wel ff een jaartje doorsparen
 
kun je gerust noemen...incl alle genoemde goodies die je er nu bij krijgt komt de prijs niet boven de 2,55 k uit....

Nette prijs toch?

Ah sorry, had niet gekeken welke acc er toen al opzaten en welke niet. Aan de prijs zal het niet liggen lijkt me. Maar die opmerking is ook zo cliche als je de andere verkooptopics leest..

Maar ik snap het wel, ik wissel ook redelijk regelmatig van voertuig. Houdt het leuk :Y
 
Een Hornet 900 of Tuono waarbij ik bijbetaal is ook bespreekbaar :)
 
En niet de speedtriples van voor 98 *D beetje te zwaar 8-)

OP aangepast met prijsinfo
 
Heb je toevallig nog iets meer foto's vind hem op deze een beetje rommelig over komen....je mag ze ook mailen naar info(appestaartje)barry-v.nl , das mischien ook wel handig als ik verder wil gaan met een evt aankoop
 
Heb je toevallig nog iets meer foto's vind hem op deze een beetje rommelig over komen....je mag ze ook mailen naar info(appestaartje)barry-v.nl , das mischien ook wel handig als ik verder wil gaan met een evt aankoop

full


full


Op verzoek een -hopelijk niet zo rommelige- toegift :)
 
Hoe dan? Gewoon al dat tupperware eraf.. :)
En een sbk-stuurtje erop.. (en een andere koplamp..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan