RSV Mille Meeting / Rit

jaccobird

MF veteraan
26 jun 2002
1.150
135
as zondag 4 mei wordt de 1e club meeting 2003 van de RSV Mille club gehouden.

Deze rit / meeting is speciaal voor RSV Mille bezitters in Nederland en Belgie.

Verzamel en vertrek punt is het AC Restaurant Nederweert bij Weert.

Verzamelen tussen 10.00 en 11.00 Uur.

Route beschrijving;

Vanuit richting Eindhoven neem na de afslag 39 (Nederweert) de parkeer afslag 'P-RoevenPeel' (dit is het AC Restaurant).

Komende vanuit richting Maastricht/Roermond moet je helaas doorrijden tot aan afslag 39 en daar keren.

Vanuit richting Venlo/Nijmegen volg na de A73 de N273 en neem na het dorpje Horn de N280 richting Eindhoven je komt dan op de A2 uit waar je bij afslag 39 draait.



Kijk voor meer informate op de clubsite www.rsvmille.nl

See You
 
Laatst bewerkt:
Sorry... te ver... :)

:? te ver?? er komen mensen uit noord holland en friesland.

Je gaat super mooie weggetjes missen, dit rit gaat door limburg en is uitgezet door iemand die daar woont en heel goed de weg weet.......
Ik moet zelf ook 150 km rijden dan is Emmen toch niet zo veel verder??

Jammer dat je er niet bent.
 
Perfecte rit door het Limburgse landschap gehad vandaag.

FF een piccie van een gedeelte van de deelnemers.

De rest staat op mijn website

IM000137a.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beste Jaccobird,
Ik heb nu al verscheidene malen geprobeerd me via www.rsvmille.nl lid te maken van die Mille club.
Tot op heden is het niet gelukt omdat het gewoonweg niet werkt via internet!! :(
Daarom de moed maar opgegeven.

Leg me maar eens uit wat ik moet doen om lid te worden.

Helaas heb je dat treffen op 4 mei pas 1 dag van te voren kenbaar gemaakt via dit forum, anders was ik zeker van de partij geweest.
 
Ik ben daar ook geregistreerd, alleen het forum is een beetje mak.

Verder goede site, veel info!
 
Ik ben daar ook geregistreerd, alleen het forum is een beetje mak.

Verder goede site, veel info!

Het is er niet zo druk als op het mf maar ja dat kan dan ook niet met 200+ geregistreerde users, na dit weekend was er genoeg te melden.

Gave rit gehad en sávonds helaas 1 Mille gestolen op de parkeerplaats bij vd Valk '(

Ik las dat je een Gele R hebt besteld, helemaal top man, er was er een zondag 1 bij R uit 2002 met sp titanium uitlaat vreselijk gave machine.
 
Yep, daarom heb ik me daar geregd. En dat werkplaatshandboek die in het forum stond was echt super........

En fff de reviews gelezen over de R (gescand uit motorbladen). Dat vindt je gewoon nergens anders!
 
Het is best moeilijk om met zo'n stelletje Mille freaks een rit te rijden, ze willen allemaal over hun Bike lulle, en dat kan niet als je aan het rijden bent.

Staat trouwens leuk filmpie op de site waar er zo'n 28 milles voorbij rijden.
 
Okee Jaccobird, niet te geloven.
Na slechts 1 keer klagen heb ik mijn gegevens kunnen achterlaten op de Mille site. :}

Nu nog afwachten of ik binnen 24 uur een e-mail met tijdelijk paswoord ontvang.

Hoop doet leven.....
:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan