RSV MILLE of R1

Waarom geen nieuwe KaWa ZX-9R :?

R1 zie je veel rijden.
Ik zou dan voor de Mille.

Ja, dat is een goede reden om een Mille te kopen :z
Jij zou ook liever in een lelijk eendje rijden omdat er zoveel BMW's rondrijden :?
Niet dat ik de Mille vergelijk met een lelijk eendje })
 
ik zie de laatste tijd zowiezo veel rsv mille's en r1 rondgassen
was afgelopen weekend aan zee
en heb van de ik denk 200 motoren die ik daar zag wel 75 r1 of rsv mille's gezien !
was niet meer leuk.
 
ik zie de laatste tijd zowiezo veel rsv mille's en r1 rondgassen
was afgelopen weekend aan zee
en heb van de ik denk 200 motoren die ik daar zag wel 75 r1 of rsv mille's gezien !
was niet meer leuk.

Nee, lijkt me ook niet als je zelf op een gs500e rijdt |(
 
Een vierpitter!!!!

Gewoon proefrijden. Wat rijdt beter, wat ziet er beter uit en wat klinkt beter?
Zo moet je de voor en tegens opschrijven en blijf je met 1 fiets over :)
 
ipv nieuws...hebben we liever pics?
categorie lekker plat door de bocht...
wheelie...enz.enz...

maak ons gek maak ons gek :)

Goede keus!!! (alletwee de motoren he)

Ik zou het je nog niet kunnen zeggen welke echt beter is of lekkerder rijdt. Ik kom net van een R1 af en ben nu aan een RSV Mille "begonnen"....en de rsv is echt stukken stabieler, DAT kan ik je al wel vertellen!!

more news coming up!
 
En laat ik nou "toevallig" een werkelijk als nieuwe GSX-R1000 in de aanbieding hebben. Je ziet ze zowat nog nergens, en die huil uit die bosdemper als je het gas open draait... :] En dan voor die prijs !

Beetje reclame mag wel !

En als je dan mij de keuze laat maken tussen de Mille en de R1, dan zeker voor de R1. Ik vind de Mille een "rommellige" motor, niet lekker strak.
En na de TL1000 voor mij geen 2 cilinder meer, vind een 4 cilinder gewoon veel mooier lopen.
En als je dan toch een 2 cilinder wil, ga dan voor de Honda VTR1000SP, die ziet er erg gelikt uit.
 
En als je dan mij de keuze laat maken tussen de Mille en de R1, dan zeker voor de R1. Ik vind de Mille een "rommellige" motor, niet lekker strak.
En na de TL1000 voor mij geen 2 cilinder meer, vind een 4 cilinder gewoon veel mooier lopen.
En als je dan toch een 2 cilinder wil, ga dan voor de Honda VTR1000SP, die ziet er erg gelikt uit.

ROMMELIG? wat? waar? hoe bedoel je?
 
ROMMELIG? wat? waar? hoe bedoel je?

Ik vind de hele bouw van de motor niet geslaagd, vind de koplamp zeker niet mooi, en al het plaatwerk net of het een bij elkaar geraapt ding is. Kortom erg rommelig. Wat wel geslaagd is, dat is de achtervork, daar kunnen de Jappen nog wat van leren. Dit in tegenstlling tot de Honda VTR, welke in de rode uitvoering wel erg mooi is.

Maar mijn persoonlijke mening is dan ook alleen op het uiterlijk. Dat ie uitstkend stuurt, daar twijfel ik niet aan, alsmede het geluid, wat ook erg prettig is. Begrijp me goed, geluid is erg mooi, maar het karakter van een 2 cilinder vind ik niets vergeleken, bij het mooie lopen van een viercilinder.

Dus ik zou gaan voor een R1 of een GSXR1000.
En dan natuurlijk, met een lichte voorkeur voor de GSXR1000, vanwege dat onwijse blok wat er onder licht, die krijgt een 10 + :}

Maar smaken verschillen, en daar is ook niets mis mee.
 
Ik ben net weer even bij de zilveren uitvoering wezen kijken :} :} :} komt er net iemand terug van een proefrit met de matzwarte waar ik afgelopen week mee gereden heb.

Hij was er helemaal weg van en heeft binnen heel lang zitten onderhandelen !!!!

Iets later reed hij weg op zijn gsx1000 :? :?

Nu zeg ik niet dat dat gelijk betekend dat de keus duidelijk is maar het geeft maar eens te meer aan hoe persoonlijk de keuze is !!!!

Ik zoek (en rij ) nog even door !!!!
 
Nee, lijkt me ook niet als je zelf op een gs500e rijdt |(

was ook de laatste grote rit die hij met mij heeft gemaakt want afgelopen dinsdag heb ik mijn RF600R opgehaald :]

Maar ik had tenminste een andere motor als al die andere die daar in groepjes van 5 tot 10 naast elkaar stonden r1 rsv r1 rsv r6 rsv rsv r1 r6 enzovoorts
 
De kogel is door de kerk, ik heb de keuze gemaakt !!

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vraag maar na vanmorgen een proefrit te hebben gemaakt is mijn keuze toch duidelijk op de rsv mille gevallen .

Naar mijn idee een veel strakker sturende fiets met een supergeluid (zelfs met de standaard uitlaat !!!)

Over drie weekjes mag ik me eigen motortje op gaan halen !!!
Zodra ik mijn eigen foto's heb laat ik ze zien, deze (als attachment !!) komt van internet af !!!

Greetzzzzzz ........

Bijlage: ASIDSC03283.jpg
 
De kogel is door de kerk, ik heb de keuze gemaakt !!

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vraag maar na vanmorgen een proefrit te hebben gemaakt is mijn keuze toch duidelijk op de rsv mille gevallen .

Naar mijn idee een veel strakker sturende fiets met een supergeluid (zelfs met de standaard uitlaat !!!)

Over drie weekjes mag ik me eigen motortje op gaan halen !!!
Zodra ik mijn eigen foto's heb laat ik ze zien, deze (als attachment !!) komt van internet af !!!

Greetzzzzzz ........

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

:)
 
Mooie kleuren!!!!! :}

misc.php


:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Mooie fiets hoor :9

Mille op weg naar gelijkstand met ... ;)

Veel plezier ermee :]
 
r1no heeft er een te koop he...
500km oud...leeftijd 1 week...

13rooitjes aan €.
 
Ik zou voor de RSV Mille gaan als het je gaat om het rijgenot. De Mille voelt heel snel heel vertrouwd aan, ik had hem 1 half uur, toen waren m'n schaam-randen weg en beide knietjes aan de grond. Wheely heb ik nog niet gedaan op deze, wel op een RSV-R en voelde zenuwachtiger dan mijn R1.

De R1 daar integen, is een van de mooiste motoren die ik ken, een geweldig koppel, ideaal voor wheelies. Hij zal je in het begin wel intimideren, meer dan de Mille.

Met beide motoren heb je een monster in huis, je moet alleen een keuze maken tussen aantal cilinders en rijgedrag.

Als ik weer/het geld heb, weet ik het wel, dan kies ik voor de Mille.
 
Terug
Bovenaan Onderaan