Unstable
MF veteraan
Vanmiddag even bij Mobu geweest, en dan spreek ik meestal met frank (bekende voor sommigen) en van het een kwam het ander.
Ben dus ff op de bank geweest. Ziehier de belangrijkste gegevens.
De Mille 2000 (bouwjaar 2001) blijkt dus een top te hebben van 288!!!! echte kilometers, maar dat haal je natuurlijk nooit. Er zijn echter wel manieren om van die vreselijk hoge top meer gebruik te maken. (Tandje voor minder doet wonderen en GEEN andere ketting nodig)
Ook is een powercommander aan te raden, niet alleen voor het betere afstelwerk (mooiere loop) maar de machine krijgt er ook een paar PK's bij (MAX 5).
De powercommander is er voor de Mille alleen in een normale uitvoering, niet de "R", dit betekend dat er niet met de onsteking "geknoeid" kan worden, overigens is daar weer iets anders voor te verkrijgen.
Ook een K&N luchtfilter doet wonderen, breder berik NewtonMeters. Ook is een compressed airbox een hele goede methode voor meer PK's en beter bereik koppel.
(more to come)
Ben dus ff op de bank geweest. Ziehier de belangrijkste gegevens.
De Mille 2000 (bouwjaar 2001) blijkt dus een top te hebben van 288!!!! echte kilometers, maar dat haal je natuurlijk nooit. Er zijn echter wel manieren om van die vreselijk hoge top meer gebruik te maken. (Tandje voor minder doet wonderen en GEEN andere ketting nodig)
Ook is een powercommander aan te raden, niet alleen voor het betere afstelwerk (mooiere loop) maar de machine krijgt er ook een paar PK's bij (MAX 5).
De powercommander is er voor de Mille alleen in een normale uitvoering, niet de "R", dit betekend dat er niet met de onsteking "geknoeid" kan worden, overigens is daar weer iets anders voor te verkrijgen.
Ook een K&N luchtfilter doet wonderen, breder berik NewtonMeters. Ook is een compressed airbox een hele goede methode voor meer PK's en beter bereik koppel.
(more to come)