solidsjakie
MF'er
Ik zit op dit moment met een RSV Mille uit 2003, waar ik op zich tevreden mee ben.
Natuurlijk is nieuwer mooier, maar deze bevalt me eigenlijk wel prima.
Alleen het blok, dat is wel een aandachtspuntje.
Heb toen ik m kocht in 2007 al een nieuwe koppeling in laten zetten.
Nu, 10.000 km verder (nu 31.000) heeft het startlager het opgegeven, tenminste, bijna.
Reparatie door een motorzaak kost 1000+
Dan maar inruilen, zonet geprobeerd.
Fiets van een jaar jonger, RSV 1000 R, moest er 3500 bij...
Ook geen leuke oplossing..
Weet er iemand een zaak of persoon waar ik dit probleem voor een leuk bedrag zou kunnen laten fixen?
Ben wel een beetje handig, maar dit gaat me te ver om zelf te doen, en heb gelezen dat dit met een ander lager ook op te lossen is (al vraag ik me af hoe betrouwbaar dat is, iemand ervaring mee?).
Kortom, wat te doen... Nog een jaar stil in de schuur laten staan is ook zonde namelijk..
Natuurlijk is nieuwer mooier, maar deze bevalt me eigenlijk wel prima.
Alleen het blok, dat is wel een aandachtspuntje.
Heb toen ik m kocht in 2007 al een nieuwe koppeling in laten zetten.
Nu, 10.000 km verder (nu 31.000) heeft het startlager het opgegeven, tenminste, bijna.
Reparatie door een motorzaak kost 1000+
Dan maar inruilen, zonet geprobeerd.
Fiets van een jaar jonger, RSV 1000 R, moest er 3500 bij...
Ook geen leuke oplossing..
Weet er iemand een zaak of persoon waar ik dit probleem voor een leuk bedrag zou kunnen laten fixen?
Ben wel een beetje handig, maar dit gaat me te ver om zelf te doen, en heb gelezen dat dit met een ander lager ook op te lossen is (al vraag ik me af hoe betrouwbaar dat is, iemand ervaring mee?).
Kortom, wat te doen... Nog een jaar stil in de schuur laten staan is ook zonde namelijk..