rsv mille vork + superbike set

diegekmetdieguzzi

MF veteraan
8 jun 2004
6.415
74
strijen
Zwarte rsv mille usd vork met onderste kroonplaat en bovenste gefreesde rairotech alu superbike kroonplaat plus nieuw superbikestuur....vraagprijs 475e
 
Is de superbike set: bovenste kroonplaat + stuur, ook los te koop?
Eventueel met inruil standaard Mille kroonplaat + clipons?

Zoja dan heb ik zeer veel interesse!
 
Foto zit er even niet in...kabeltje kwijt van de camera, maar komen kijken mag altijd *D
Ohlins is niet zwart standaard?
Geen schade en recht.
Welke lengte ...van waar tot waar?
Jup...gek met Guzzi...
Sorry...verkoop voorlopig alleen per set en geen inruil...ik ben niet zo van de clipons ;)
 
Laatst bewerkt:
1. ohlins kan ook zwart zijn. beste voorbeeld is ducati desmosedici. en er zijn ook standaard motoren met een zwarte ohlins vork. geen ohlins dus.

2. gewoon de lengte van de vorkpoten, zoals dat normaal gesproken gemeten wordt. van top tot hart vooras.

3. ik weet nog steeds niet of ik met een radiale vork te maken heb.
 
Oke..heb je een punt maar de Ohlins op een Rsv is naar ik meen toch standaard goud?
Sorry...kan even niet meten wegen griep...
En nee...het is geen radiale vork....
 
Heb de voorvork van de kast gehaald voor wat foto's maar de bovenste kroonplaat past niet lekker om de poten en het lijkt of ie te groot is dus ik heb 'm opgemeten en de gat diameter is 53,5 mm zonder klemming dus denk ik eraan om de vork maar los te verkopen...De lengte van de poten is van hart gat tot bovenkant poot 74 cm vraagprijs 300 E.

HerschaaldekopievanAfbeelding014.jpg


HerschaaldekopievanAfbeelding015.jpg



De superbike set, RRT en Spiegler, mag weg voor 150 mocht iemand iets met die diameter kunnen.

HerschaaldekopievanAfbeelding011.jpg


HerschaaldekopievanAfbeelding012.jpg


HerschaaldekopievanAfbeelding013.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan