RSV mille

>> Sport

Beetje vage vraag trouwens. Net zoiets als: wie heeft er ervaring met een Golf en een Ferrari? :?
 
ze adviseren me om met licht te beginnen dus met een rs 125 of 250 rsv is eigenlijk te ver gegrepen
zijn de onderdelen makkelijk tekrijgen of duurt het fucking lang als je ze besteld.

ik wil namelijk hem betje laten tunen en kjken voor leuke uitlaat etc etc en is dit duurder omdat aprilia meestal duurder is dan het waard is
 
Laatst bewerkt:
ze adviseren me om met licht te beginnen dus met een rs 125 of 250 rsv is eigenlijk te ver gegrepen
zijn de onderdelen makkelijk tekrijgen of duurt het fucking lang als je ze besteld.
Hoe oud ben je :?
Moet je nog 25 Kw rijden :?

Er zit wel een erg groot verschil tussen een 125 cc en een Mille.
 
ze adviseren me om met licht te beginnen dus met een rs 125 of 250 rsv is eigenlijk te ver gegrepen
zijn de onderdelen makkelijk tekrijgen of duurt het fucking lang als je ze besteld.

ik wil namelijk hem betje laten tunen en kjken voor leuke uitlaat etc etc en is dit duurder omdat aprilia meestal duurder is dan het waard is

Leer eerst rijden, ga dan pas aan tunen denken :z
 
Op woensdag 08 mei 2002 21:59 schreef Revolution het volgende:
>> Sport

Beetje vage vraag trouwens. Net zoiets als: wie heeft er ervaring met een Golf en een Ferrari? :?

Klein beetje... :)
 
Heb zelf een RS125 gehad.
Is zeker leuk om op te rijden, in Noordwijkerhout zit een zaak die alleen maar 125cc machines doet, daar zijn ook redelijk goed onderdelen te krijgen.
Maar als je iets speciaals nodig hebt dan zou je wel eens een maand (soms 2) moeten wachten voordat het uit Italie komt. Had als brommer ook een Aprilia (RS50) en de onderdelen daarvan waren ook vrij slecht te krijgen en vaak ook nog eens erg duur.
 
Ik heb er weinig verstand van, maar ondanks het feit dat de 125 en 250 relatief lichte fietsen zijn, zijn het beslist geen beginnersfietsen, maar onvervalte racemachines.

Oncomfortabel, altijd hoog in de toeren om vooruit te komen, schichtig bochtengedrag enz.

Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen als je inderdaad onervaren bent?
 
een 125 cc lijkt me voor jou meer dan genoeg.
is niets mis mee, daar leer je op motorrijden.
later kan je altijd nog de grens gaan verleggen met meer vermogen.
Aprilia is betrouwbaar dus ik heb geen idee of de onderdelen makkelijk of moeilijk zijn te leveren.
Heb er nog geen beroep op hoeven doen.
Kijk eens op deze link voor het tunen van aprilia.
http://home.planet.nl/~jbx/aprilia/aprilia.htm (home.planet.nl/~jbx/aprilia/aprilia.htm)
 
ik word eind mei 24.
heb wel eerder op honda crossers gereden 250 cc's maar das niet te vergelijken met aprilia rs 125-250
 
licht beginnen is dus geen rs 250 met 70 pk!!

dat is een cb 400 of een of andere 25 kw.

Zzr250??

rs250 is een monstertje.

lijkt me niet geschikt!! ( heb ik van horen zeggen!!)
 
Heb zelf een RS125 gehad.
Is zeker leuk om op te rijden, in Noordwijkerhout zit een zaak die alleen maar 125cc machines doet, daar zijn ook redelijk goed onderdelen te krijgen.
Maar als je iets speciaals nodig hebt dan zou je wel eens een maand (soms 2) moeten wachten voordat het uit Italie komt. Had als brommer ook een Aprilia (RS50) en de onderdelen daarvan waren ook vrij slecht te krijgen en vaak ook nog eens erg duur.

Ja the same for me here...

'K heb nu ook een RS125... Erg coole fiets om op te beginnen. Maar die moet je wel redelijk sportief berijden, hoog in toeren etc... En stuurt fantastisch!!
 
licht beginnen is dus geen rs 250 met 70 pk!!

rs250 is een monstertje.

lijkt me niet geschikt!! ( heb ik van horen zeggen!!)

Kan je best op leren rijden. Geen enkel probleem.
Laag in de toeren rustig rijden (mak schaap) en als het er op aan komt
kan je mee met snelsten (of er voorbij) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan