RSV1000R (2004) veel onderdelen! Alles voor €500!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, zou je me een berichtje kunnen sturen met je vraagprijs voor de beide standaard uitlaatdempers? Alvast bedankt!
 
De quickshifter nog beschikbaar ?
En een vraagprijs voor het Motorblok.
 
Laatst bewerkt:
Lijstje toegevoegd met vraagprijzen. Bieden mag. Verzenden kan met het meeste (mits niet al te groot of zwaar) op kosten van de koper, ophalen is gratis (incl. bak koffie als je dat wil).

Als je een ander onderdeel nodig hebt, laat het even weten. Als het op deze motor hoort te zitten, heb ik het waarschijnlijk nog liggen. Combiprijzen bij aankoop van meerdere onderdelen uiteraard!
 
Laatst bewerkt:
OZ wielen zijn weg. :Y

Voor de rest nog veeeeeel onderdelen beschikbaar! Heb je wat nodig? Stuur me een berichtje. Vraagprijs te hoog? Bieden mag! :t
 
Ik heb interesse in het complete blok.

Maar dan wel compleet, dus inclusief alle deksels, dynamo, starter en alle zooi die er direct aan vastgebout zit.
 
Hoi Dennis, geen idee of dat past. Ik ben donderdag weer thuis, dan zal ik een foto voor je maken en de HOH maten doorgeven. Als je je nummer even naar me PB't, krijg je de info op Whatsapp.
 
Lijstje is up to date en prijzen bijgewerkt. Bieden mag! Bij aankoop meerdere onderdelen altijd combikorting. :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan