Aangezien ik wil overstappen naar een nieuwere RSV4 wil ik graag weten of er interesse is in mijn huidige RSV4.
Het is een 2011 Factory waar 2 jaar geleden een volledig nieuw 2013 blok ingegaan is (o km), blok is volledig origineel en heeft inmiddels zo'n 2500 km erop staan incl 1.000 km inrijden. Afgelopen winter is het blok volledig nagekeken (incl kleppen) door RN motoren (Aprilia specialist), zij hebben destijds ook het nieuwe blok geinstalleerd.
Detail's:
- 184pk/ 117nm
- Aprilia Racing ECU (software volledig up to date)
- Sanco koelslangen voor een betere koeling
- Volledig op circuit aangepaste Ohlins vering (JJ Suspensions)
- Hyper pro aftermarket stuurdemper
- 520 kettingset incl aangepaste tandwielen (15/43)
- Giamoto remschakelset
- Brembo RCS 19 rempomp
- Racing kroonplaat
- Speciale valdoppen die in de kuip vallen
- Carbon Akrapovic demper incl tussenpijp (geen geluidsproblemen op Assen en Zandvoort)
- Carbon voor en achterspatbord
- Carbon framebeschermers (nog nooit nodig gehad)
- Carbon luchtinlaten
- Remleiding rechtstreeks tussen pomp en klauw (remt als een dolle)
- Brembo supersport remschijven 5.5mm
- 2017 model CRC circuit kuipwerk (6cm breder en 8cm hoger dan orgineel)
- Incl officiele fahrzeugbrief
Kortom een perfect onderhouden supermotor waar je de 1e tijd geen omkijken naar hebt!
Vaste prijzen:
8.000 euro -> met originele RSV4 velgen, origineel dashboard, originele quickshifter
9.000 euro -> met OZ velgen en Blipper
Extra's
- Ohlins TTX GP schokbreker
- I2M Dashboard + datalogger
- Extra velgen incl zgan regenbanden
Het is een 2011 Factory waar 2 jaar geleden een volledig nieuw 2013 blok ingegaan is (o km), blok is volledig origineel en heeft inmiddels zo'n 2500 km erop staan incl 1.000 km inrijden. Afgelopen winter is het blok volledig nagekeken (incl kleppen) door RN motoren (Aprilia specialist), zij hebben destijds ook het nieuwe blok geinstalleerd.
Detail's:
- 184pk/ 117nm
- Aprilia Racing ECU (software volledig up to date)
- Sanco koelslangen voor een betere koeling
- Volledig op circuit aangepaste Ohlins vering (JJ Suspensions)
- Hyper pro aftermarket stuurdemper
- 520 kettingset incl aangepaste tandwielen (15/43)
- Giamoto remschakelset
- Brembo RCS 19 rempomp
- Racing kroonplaat
- Speciale valdoppen die in de kuip vallen
- Carbon Akrapovic demper incl tussenpijp (geen geluidsproblemen op Assen en Zandvoort)
- Carbon voor en achterspatbord
- Carbon framebeschermers (nog nooit nodig gehad)
- Carbon luchtinlaten
- Remleiding rechtstreeks tussen pomp en klauw (remt als een dolle)
- Brembo supersport remschijven 5.5mm
- 2017 model CRC circuit kuipwerk (6cm breder en 8cm hoger dan orgineel)
- Incl officiele fahrzeugbrief
Kortom een perfect onderhouden supermotor waar je de 1e tijd geen omkijken naar hebt!
Vaste prijzen:
8.000 euro -> met originele RSV4 velgen, origineel dashboard, originele quickshifter
9.000 euro -> met OZ velgen en Blipper
Extra's
- Ohlins TTX GP schokbreker
- I2M Dashboard + datalogger
- Extra velgen incl zgan regenbanden
Bijlagen
Laatst bewerkt: