RTL/Eurosport :r

ZX7RULES

MF veteraan
7 mrt 2005
12.815
0
LEEUWARDEN
Ben ik nou de enige die schijtziek word van het feit dat wij niet serieus
benaderd worden door de media.

Bij RTL motorsport krijgen we reclame over motorhomes etc
en hele lange reclame blokken :r

Eurosport begint zomaar een halve voetbal wedstrijd uit te zenden tijdens de eerste superbike wedstrijd omdat die anders wat zou uitlopen vanwegen een rode vlag situatie :r
 
Sorry, had in mijn enthousiasme eurosport gezien en dacht dat het over het commentaar ging :X
 
Ben ik nou de enige die schijtziek word van het feit dat wij niet serieus
benaderd worden door de media.

Bij RTL motorsport krijgen we reclame over motorhomes etc
en hele lange reclame blokken :r

Eurosport begint zomaar een halve voetbal wedstrijd uit te zenden tijdens de eerste superbike wedstrijd omdat die anders wat zou uitlopen vanwegen een rode vlag situatie :r

Och ik irriteer me er ook al heel erg aan. Ze hinken op twee gedachten. Ja ze willen sport uitzenden, dat is me nu erg duidelijk geworden. Alleen zenden ze vaak maar de helft uit. Voetbal van een paar maanden geleden tussen andere belangrijke wedstrijden door.
Ik heb ook nog eurosport 2 maar dat is net zo erg. Gelukkig zijn er ook nog andere zenders die het wel begrepen hebben, maar het zijn er niet veel.
 
net als de MotoGP, wordt rustig ff 3 keer onderbroken. De laatste keer zelf tussen te 5 laatste ronden.

Dan kijk ik liever op Nederland 2, de hele wedstrijd en ook nog eens met mensen die verstand ervan hebben.
 
net als de MotoGP, wordt rustig ff 3 keer onderbroken. De laatste keer zelf tussen te 5 laatste ronden.

Dan kijk ik liever op Nederland 2, de hele wedstrijd en ook nog eens met mensen die verstand ervan hebben.

Ik heb zelf bij Nederland 2 ook een kutgevoel. Op mij komt het altijd over dat die kerel er helemaal niet veel verstand van heeft.

Kijk zelf MotoGP altijd op BBC2 :} :}
 
net als de MotoGP, wordt rustig ff 3 keer onderbroken. De laatste keer zelf tussen te 5 laatste ronden.

Dan kijk ik liever op Nederland 2, de hele wedstrijd en ook nog eens met mensen die verstand ervan hebben.

Verstand ervan hebben is wel het laatste wat ze hebben bij de NOS...
 
Ik heb zelf bij Nederland 2 ook een kutgevoel. Op mij komt het altijd over dat die kerel er helemaal niet veel verstand van heeft.

Kijk zelf MotoGP altijd op BBC2 :} :}

BBC2 rocks! :} :} :} (Met Suzi Perry, mooie vrouw :9~ met verstand van motoren!) En natuurlijk Steve P. en Charly C.. Is net of je naar Olav Mol luisterd tijdens die andere snelle sport, maar dan engels!
 
Ik heb schotel en kijk altijd naar eurosport. Ik zit niet ontzettend met die reclameblokjes die ze hebben. Het zou natuurlijk leuker zijn als ze geen reclame deden maar gelukkig zijn de reclames niet ontzettend lang. Ik zet trouwens het commentaar wel altijd op engels, dat is veel mooier, maar daar zijn al een aantal discussies over gevoerd in het topic dat spider aangaf in het begin van dit topic. :Y
 
waar ik me over verbaas is dat onze publieke zenders wel alle zendttijd gebruiken om alle tennis/fiets en voetbalwedstrijden breed uit te meten, en als er een moto-gp event is in assen waar 120.000 mensen op af komen er maar minimaal over wordt bericht.

je moet dan blij zijn met 5 minuten sportjournaal |(
 
Eurosport met het Engelse commentaar bij motorsport vind ik best te pruimen

daar heb ik ook niet zo zeer commentaar op.

Het gaat er mij meer om dat men zomaar een oude voetbal wedstrijd er op klapt zonder te vertellen waarom.

Dit waren ook nog eens de laatste twee Superbike wedstrijden van het seizoen!!.

En dan word er vaak ook nog een superbike wedstrijd op maandagmorgen uitgezonden.

Bij RTL worden er vaak twee kleine samenvattingen uitgezonden van de superbike s
en heel veel troep er tussen door ,en dan bedoel ik niet de andere cups maar iets van Y men of zo
of er word een reclame voor motorhome s uitgezonden :?

Wat moet ik daarmee,ik denk niet dat het(RTL)publiek in staat is zo'n duur ding aan te schaffen en waarom zouden ze
:? O-)
 
Ben ik nou de enige die schijtziek word van het feit dat wij niet serieus
benaderd worden door de media.

Bij RTL motorsport krijgen we reclame over motorhomes etc
en hele lange reclame blokken :r
Ik heb me ook mateloos geërgerd aan de 8+ minuten reclameblokken van RTL7.
Als ik een product zou willen verkopen dan zou ik dat met reclame doen tijdens programma's die daar mee te maken hebben. Maar het 2e reclameblok zat vol met vrouwenproducten :? :X Maandverband, makeup, parfum, wasmiddelen enz enz. |(
Kom op zeg, we zijn stoere motorrijders die reclame willen zien, als het dan echt moet, van motorfabrikanten, WD40, Snap-on, motorolie enz ;)

Volgende keer neem ik het op, en begin gewoon 20 minuten later met time-shift te kijken, kan ik de reclame overslaan :Y
 
Wees blij dat er een motorsport programma is die ONK en WSB/SS uitzend. Dan moet je die reclameblokken maar voor lief nemen hoor. Niemand dwingt je die 5min niet te zappen of even iets anders te gaan doen... En dan gaan zitten zeuren over de "inhoud" van de reclameblokken. Waarom kijk je uberhaupt naar de reclameblokken!

In amerika zenden ze geeneens motogp uit dus wees blij dat we 3 zenders hebben die t wel doen. Er zit ook een muteknop op je afstandsbediening.
 
Eurosport met het Engelse commentaar bij motorsport vind ik best te pruimen

daar heb ik ook niet zo zeer commentaar op.

Het gaat er mij meer om dat men zomaar een oude voetbal wedstrijd er op klapt zonder te vertellen waarom.

Dit waren ook nog eens de laatste twee Superbike wedstrijden van het seizoen!!.

En dan word er vaak ook nog een superbike wedstrijd op maandagmorgen uitgezonden.

Bij RTL worden er vaak twee kleine samenvattingen uitgezonden van de superbike s
en heel veel troep er tussen door ,en dan bedoel ik niet de andere cups maar iets van Y men of zo
of er word een reclame voor motorhome s uitgezonden :?

Wat moet ik daarmee,ik denk niet dat het(RTL)publiek in staat is zo'n duur ding aan te schaffen en waarom zouden ze
:? O-)

Je heb natuurlijk gelijk dat het absurt is om een oude voetbalwedstrijd te laten zien, ik heb het zelf niet gezien, maar had het zelf leuk gevonden als ze op dat moment gewoon bij de race zouden blijven.
 
Wees blij dat er een motorsport programma is die ONK en WSB/SS uitzend. Dan moet je die reclameblokken maar voor lief nemen hoor. Niemand dwingt je die 5min niet te zappen of even iets anders te gaan doen... En dan gaan zitten zeuren over de "inhoud" van de reclameblokken. Waarom kijk je uberhaupt naar de reclameblokken!

In amerika zenden ze geeneens motogp uit dus wees blij dat we 3 zenders hebben die t wel doen. Er zit ook een muteknop op je afstandsbediening.
Reclame moet helaas -O- maar zend dan wel de hele superbikerace uit O-)
 
waar ik me over verbaas is dat onze publieke zenders wel alle zendttijd gebruiken om alle tennis/fiets en voetbalwedstrijden breed uit te meten, en als er een moto-gp event is in assen waar 120.000 mensen op af komen er maar minimaal over wordt bericht.

je moet dan blij zijn met 5 minuten sportjournaal |(

Daar erger ik me ook mateloos aan. Is het teveel gevraagd om één weekend in het jaar uitgebreid verslag te doen van het (iig een van de) grootste sportevenement van het jaar in Nederland? :(
 
Wees blij dat er een motorsport programma is die ONK en WSB/SS uitzend. Dan moet je die reclameblokken maar voor lief nemen hoor. Niemand dwingt je die 5min niet te zappen of even iets anders te gaan doen... was meer dan 8 minuten, laatste zelfs 10!, en wie zegt dat ik niet zapEn dan gaan zitten zeuren over de "inhoud" van de reclameblokken. Waarom kijk je uberhaupt naar de reclameblokken!omdat ik niets wil missen van de races, en "inhoud" slaat toch ook nergens op :?

In amerika zenden ze geeneens motogp uit dus wees blij dat we 3 zenders hebben die t wel doen. Er zit ook een muteknop op je afstandsbediening.RTL7 ook niet, en ik zet het geluid er ook af
 
in belgie rept men geen woord over de motogp of superbike
tenzij motorcross(gelukkig hebben we nog iets)
zelfs als rossi wereldkampioen werd, nog niets erover in het nieuws :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan