RTL motorwereld?

Den The Man

MF veteraan
18 jul 2003
13.038
160
Zapte vandaag langs rtl autowereld zie ik daar Alard Kalf op een Soes GSXR600 :? (wheeliend :9 )
Bij het paddock op een niet nader bekend circuit een praatje maken met 2 Nederlandse GSXR racers...
Ik ving wat op over RTL Motorwereld maar kon niet het hele verhaal volgen :( (ARRRGGG moeders |( ) weet iemand hier meer van? :)
 
Hij vertelde dat het een klein beetje RTL Motorwereld is geworden omdat er nu een motor in voor kwam. Volgens mij gaan ze dit niet elke keer doen hoor. :)

Was wel leuk Allard Kalf wheelien op die soes.
 
Zou het misschien niet een heel klein beetje Barry Veneman geweest kunnen zijn in de kleren van Allard Kalf 8-) Ik zie Allard dat niet zo snel doen. :X
 
Zou het misschien niet een heel klein beetje Barry Veneman geweest kunnen zijn in de kleren van Allard Kalf 8-) Ik zie Allard dat niet zo snel doen. :X


My thoughts exactly!!

je zag namelijk die wheelie, en een (net iets te lang) ingezoomd shot van de helm van de 'berijder' echt zo van 'kijk eens wie er in deze helm zit, ja jullie hebben het goed gezien dat is allard'...

nee hoor, ik geloof er niks van.
 
Ik heb begrepen dat ze nu juist wel vaker motoren in het programma krijgen, mede door de start van het seizoen. En het is volgens mij dus echt wel allard zelf... Waarom zou het hem niet zijn... De kwaliteiten heeft ie er egt wel voor B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan