RTL5 Nieuws: Meneer Biggelaar!!

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Iemand toevallig \"5 in het land\" gezien? Meneer Biggelaar, alias Toine tijdens de illegale dragraces in waalwijk!! Hij was net in het nieuws van 19.30uur.... Moeten we volgend jaar ook maar es naartoe met de motor!!.. :+
 
Iemand met een capturekaart die arme pooh ook effe wat beelden kan doorseinen? :)
 
och, het bekende beeld: wat asfaltweggetjes op een industrieterrein waar een hoop volk dan illegale races houdt.

Ik had trouwens niet verwacht dat er zo\'n massa mensen aanwezig zou zijn... lijkt wel een georganiseerd evenement, zoveel man!

We zullen het ook eens doen met onze tweewielertjes... egwel dat de meeste koekblikkies ver achter blijven... ;)
 
In R`dam gebeurd ook veel,willen as zaterdag gaan demonstreren op de Coolsingel s`avonds om 20.00 uur.
 
goed he van die brabo`s dat ze zoiets ook al kunnen :)
elke week weer raak op div lokatie`s.
groeten toine alias redbull man .
p.s. gizzmo hoe weet jij van die demostratie op de ccolsingel ,zit jij ook op hun site ?????
 
goed he van die brabo`s dat ze zoiets ook al kunnen :)
elke week weer raak op div lokatie`s.
groeten toine alias redbull man .
p.s. gizzmo hoe weet jij van die demostratie op de ccolsingel ,zit jij ook op hun site ?????

Jongen, jij moest eens weten wat ik allemaal weet, hahaha.

Check your mail please
 
Was dat die ene met die Foggy jas?

ik dacht; gave jas maar waarom zit je met zo\'n jas in de auto?!?!?!?!

En Mr Biggelaar heeft toch errug vette en getunede motoren? Daar wint ie dan toch alles met veel meer gemak mee lijkt me?
 
Was dat die ene met die Foggy jas?

ik dacht; gave jas maar waarom zit je met zo\'n jas in de auto?!?!?!?!

En Mr Biggelaar heeft toch errug vette en getunede motoren? Daar wint ie dan toch alles met veel meer gemak mee lijkt me?

Maar RedBullman speelt ook graag met opgevoerde auto\'s, dus vandaar dat ie een Foggy jack aanhad in de auto.. :+
 
Ik heb het idd gezien ja... (geinig stukje)
Ik zei nog tegen een vriend van me (waren aan het eten en R.T.C. Wolfenstein aan het spelen).

Goh, volgens mij is dat een MF-er...
(Naam=Toine, zo\'n Jack, posts over dragraces, kan bijna niet anders)

RBM, durfde je niet met je gezicht in beeld?
(alleen op het eind vanaf een afstandje was je volgens mij te zien)
Idd wel een errug cool jack (zit volgens mij niet echt lekker in de auto, maartoch ;) )
 
F*ck ik kan RTL en al die comercielen hier niet ontvangen :(
Geen kabel hiero.

Hahaha lunteren op en top.
Maar in het centrum hebben jullie toch 40 zenders ofzo?
Althans mijn oom wel.
Mijn opa en tante, die wonen op de goorsteeg en die kunnen idd alleen maar 1,2,3 und der deutsche manschaft sehen.
 
Hahaha lunteren op en top.
Maar in het centrum hebben jullie toch 40 zenders ofzo?
Althans mijn oom wel.
Mijn opa en tante, die wonen op de goorsteeg en die kunnen idd alleen maar 1,2,3 und der deutsche manschaft sehen.

Ik woon buiten de bebouwde kom dus geen kabel.
Hiero nl 1,2,3 en ARD ZDF. :r
Heb wel een \"ouwe\" analoge schotelantenne dus kan ik wel Eurosport ontvangen *D , en een hele zooi vage duitse comercielen.
Alleen nu houd het geluid er mee op als je langer dan 5min. naar iets via de schotelantenne kijkt :(
Moet ik eigenlijk nog iets aan zien te doen voor de Gp\'s weer beginnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan