rubbere rand vastlijmen

Moepkid

MF'er
28 dec 2020
69
17
Hallo!

Een rubberen rand van mijn spatbord laat los. Kan ik deze veilig met secondelijm vastlijmen, en zoja, welke?

Is garantie ding, maar tijdelijk erop zetten scheelt mij een rit naar de dealer!

Thanks!
 

Bijlagen

  • SAVE_20210722_224947.jpg
    SAVE_20210722_224947.jpg
    88,6 KB · Weergaven: 86
Ik zou er transparante montagekit voor gebruiken, als er dan een stukje kit onder het randje vandaan komt zie je daar verder niets van. De kit is wit als die uit de tube komt, maar droogt transparant op.

Ik gebruik deze van Bison.

 
Is dit sarcasme of niet?
Moderators maken geen geintjes, als antwoord op jouw vraag.

Maar het hele ding is er nu vanaf? Hou het in je zak, koffer, kastje, wherever tot je voor de eerste beurt bij de garage bent. Als je het nu nog vast wilt lijmen doe het dan meteen goed, nooit meer wat over zeggen. Ook bij je dealer niet.
 
Is het veel lelijker zonder dat randje?
nee eigenlijk niet. Ik ben alleen bang met dit soort dingen dat het uiteindelijk op lange termijn schade gaat leveren aan het logo bijvoorbeeld door het vuil wat nu de rand op kan. Nu is mijn verstand van motoren niks en ben ik een kei in doomscenarios denken...
 
Laatst bewerkt:
nee eigenlijk niet. Ik ben alleen bang met dit soort dingen dat het uiteindelijk op lange termijn schade gaat leveren aan het logo bijvoorbeeld door het vuil wat nu de rand op kan. Nu is mijn verstand van motoren niks en ben ik een kei in doomscenarios denken...
Ha ha.. :)

Gewoon weglaten dan :t

Gaat echt nauwelijks iets toevoegen qua bescherming. Sterker nog....
 
Terug
Bovenaan Onderaan