Rubbereeeeennnnn!!!!!!!!!!!

burnouts zijn erg goed:
1 je voorziet de straat van een rubberen laagje, wat positief is voor de grip
2 je gebruikt je band optimaal
3 je krijgt commentaar, positief of negatief maakt niet uit, want uiteindelijk willen we allemaal aandacht (anders zouden we hier ook niet babbelen toch?

voor meer burnouts:

www.dabbs.cjb.net

byenow!
 
burnouts zijn erg goed:
1 je voorziet de straat van een rubberen laagje, wat positief is voor de grip
2 je gebruikt je band optimaal
3 je krijgt commentaar, positief of negatief maakt niet uit, want uiteindelijk willen we allemaal aandacht (anders zouden we hier ook niet babbelen toch?
byenow!

Op asfalt niet te lang op dezelfde plaats blijven, want na afloop is er een kuiltje in het asfalt gesleten. Maar dat is niet mijn probleem.

Donuts zijn ook erg makkelijk te maken. Op de eerste foto zie je nog de restanten van een halve donut (ik kon hem niet afmaken omdat er een andere motor in de weg stond). Simpel je stuur wat draaien en de rest gaat vanzelf.
 
Bekijk het filmpje dan maar even op mijn site. Daar zie je een rolling burn out }) })

Maar je hoeft toch niet alles te snappen van je mede mensen ( onmogelijke opgave trouwens )
;)
aangezien het om motorRIJDEN gaat, zijn rolling-burnouts met voetjes op de vloer zo mogelijk nog zieliger.... voetjes op de steppen en gecontroleerd vooruitgaan, anders kan je het beter laten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan