Rubberen wegen..

even googlen...Woon zelf in zeeland maar wist ook niet waar het lag. Ben er waarschijnlijk nooit overheen gereden, maar het ligt dus ergens bij Kloosterzande in zeeuws vlaanderen.
 
Aangezien ze er in Japan mee opgehouden zijn vermoed ik dat het hier ook wel aan stront zal worden gereden.

Wel een goed idee, meeste herrie van auto's is toch wel het bandengeluid. Ik mag aannemen dat ze de grip wel eerst hebben getest.
 
Beetje onzinnige reacties allemaal.

Je hebt zo veel verschillende rubbers.....

Je hebt ook knetterslijtvast rubber. En hard rubber. etc etc

Het is net zoiets als zeggen "een carbonfiber reinforced wiel kan nooit stijf zijn want dat is een plastic koffiebekertje ook niet en die is ook van plastic"

|( |( |( |( |( |(

:^

"Hé... wacht eens even. Lees ik daar het woord 'rubber'. Nou, dat woord ken ik wel! Ik heb werkelijk geen flauw benul waar ik het over heb, maar laat ik er van uit gaan dat andere mensen niet goed bij hun hoofd zijn en dat ik het beter weet omdat ik het woord vaker ben tegengekomen.

Nog zoiets, hoorde laatst dat een stelletje domkoppen ZAND wilde gebruiken om glas te maken. Ja, zand ja! Pffff... Vaak genoeg op het strand geweest, maar het is me toch nooit opgevallen dat het strand doorzichtig was."


|( |( |( |( |( |( |(
 
Wegen van rubber...

Het moet toch echt niet gekker worden |(




Straks gaan ze bij Harley Davidson nog motorfietsen van plastic maken!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens banden zien branden, en als ze op het punt zijn waarop ze blijven branden dan brand het best leuk.
Ik wil niet weten hoe 16m2 per m1 rubberweg brand met nog honderen m2 te gaan tijdens een grote kettingbotsing met brand die wij zo nu en dan krijgen zoals toen in de Haarlemmermeer A9 ergens in 1997.
 
dan vonken titanium kneesliders zeker ook niet meer -O-

Als je kneesliders vonken op een recht stuk snelweg, doe je sowieso al wat verkeerd...

waar zijn die kitstroken waarmee ze scheuren dichtplakken ook alweer van gemaakt?

Van kit, waarschijnlijk.

mss moeten ze in nederland maar eens stoppen met zeiken over geluid

Goed idee inderdaad :Y


Straks gaan ze bij Harley Davidson nog motorfietsen van plastic maken!

Wel eens een electra glide gezien :?
 
Aangezien ze er in Japan mee opgehouden zijn vermoed ik dat het hier ook wel aan stront zal worden gereden.

Wel een goed idee, meeste herrie van auto's is toch wel het bandengeluid. Ik mag aannemen dat ze de grip wel eerst hebben getest.

Haha, maar nooit meer steenslag.
Carglass kan de toko wel opdoeken.

:+
 
Als je kneesliders vonken op een recht stuk snelweg, doe je sowieso al wat verkeerd...Van kit, waarschijnlijk.
nee met Bitumen.
Het is dezelfde troep waar ze de blokken beton mee vastlijmen bij de afsluitdijk of bij de pier van IJmuiden e.v.a. plekken.
http://www.motorrijdersactiegroep.nl/cmsms/index.php?page=wegbeschadigingen
 
_O-

Nieuwsbericht 1 april 2010:

'Nieuwe rage onder motorrijders'

Motorrijders hebben een nieuwe rage ontdekt op rubberen proeftraject op de A50 bij Apeldoorn. Bouncing wheelies, het fenomeen waarbij de motor bij neerkomen van een wheely, het berijden van het voertuig op het achterwiel, direct weer omhoog stuitert. De kunst is om dit zo vaak mogelijk achtereen te doen op het traject. Het record staat op 16 keer. Eén spijtig ongeval was te betreuren toen een motorrjider het viaduct niet kon ontwijken. De coureur maakt het na weken ernstige hoofdpijn weer goed.
 
ha ha ahaa haa wat ze weer niet bedenken, straks komen ze met iets wat
het uitlaat geluid opvreet van een motor ,moet niet gekker worden.
 
Het raspt je huid ook wat minder. Daarentegen kun je van een glijer dan wel mooie brandblaren krijgen.

ALS je gaat glijden en niet gaat rollen/stuiteren that is. :/

Ik heb serieuze twijfels of je daar als motorrijder wel 'veilig' op kunt vallen.. regen ben ik niet zo bang voor; er zijn zát rubbersoorten die absoluut niet glad worden als het regent. Da's gewoon een kwestie van het juiste mixje vinden..

Wat zal dat meuren als ze het aanleggen :r
 
:^

"Hé... wacht eens even. Lees ik daar het woord 'rubber'. Nou, dat woord ken ik wel! Ik heb werkelijk geen flauw benul waar ik het over heb, maar laat ik er van uit gaan dat andere mensen niet goed bij hun hoofd zijn en dat ik het beter weet omdat ik het woord vaker ben tegengekomen.

Nog zoiets, hoorde laatst dat een stelletje domkoppen ZAND wilde gebruiken om glas te maken. Ja, zand ja! Pffff... Vaak genoeg op het strand geweest, maar het is me toch nooit opgevallen dat het strand doorzichtig was."


|( |( |( |( |( |( |(
:+ :+
 
Laatst bewerkt:
zal morgen es FF gaan kijken in Kloosterzande naar da stukje rubber
misschien FF een fotootje maken voor jullie nieuwsgierige ventjes
salu :W
 
nee met Bitumen.
Het is dezelfde troep waar ze de blokken beton mee vastlijmen bij de afsluitdijk of bij de pier van IJmuiden e.v.a. plekken.
http://www.motorrijdersactiegroep.nl/cmsms/index.php?page=wegbeschadigingen

Je meent het...

Las je het sarcasme niet?
 
Burn-outs worden ook een stuk lastiger dan :+


:N

maar wel veel spectaculairder

MotorcycleBurnoutSmokeWeb.jpg
 
Beetje onzinnige reacties allemaal.

Je hebt zo veel verschillende rubbers.....

Je hebt ook knetterslijtvast rubber. En hard rubber. etc etc

Het is net zoiets als zeggen "een carbonfiber reinforced wiel kan nooit stijf zijn want dat is een plastic koffiebekertje ook niet en die is ook van plastic"

|( |( |( |( |( |(


Ja ik weet wel dat het te kort door de bocht is om te stellen dat het glad zal zijn OMDAT het rubber is maar geef toe: Rijkswaterstaat heeft niet echt de naam dat ze bij weg-innovaties rekeninghouden met de motorrijder. Er wordt meestal uitgegaan van de grote gemene deler en dat is een voertuig op 4 wielen. Voorbeelden te over: wegmerkeringen? Wegreparaties? vangrails (geleiderails, en dan die staalkabels).

Alert zijn. Gelukkig hebben we de MAG. Die zal er best bovenop duiken.
 
Wat voor een pomp heb je wel niet nodig als je een lekke weg wilt repareren? Of wie draait er weer voor de kosten op als de weg te weinig profiel over heeft en vervangen dient te worden? En als het helemaal misgaat en je een klapweg krijgt? _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan