Rubbers / (nieuwe) onderdelen Honda V65 Sabre?

duneman

Rookie
20 jan 2022
5
4
Als kleine jongen onder de indruk van de Honda V65 Sabre, recent eigenaar geworden van deze langgekoesterde motor. Zojuist ook lid geworden van het forum. Om de motor weer helemaal netjes te maken, zullen de komende periode hier-en-daar wel wat onderdeeltjes vervangen moeten worden.

Zo mis ik bijvoorbeeld een rubber waar een zijpaneel in wordt 'geprikt', maar ook mist een dop, bovenop de voorvork. De schakel- en rempedalen vind ik niet mooi. Even gezocht op het forum, kwam ik zo gauw niet tegen waar je dergelijke zaken (nieuw) kunt kopen? Heeft iemand tips in dat kader?
 

Bijlagen

  • honda-v65.sabre.jpg
    honda-v65.sabre.jpg
    364,5 KB · Weergaven: 25
  • Leuk
Waarderingen: JPi
Elke Honda dealer kan Honda delen leveren. Als ze niet meer leverbaar zijn wordt het. Een zoektocht aan de hand van het onderdeel nummer en zoekmachines naar NOS onderdelen (new old stock)
 
duneman , ik ben ook recent op zoek naar een v65 , ik kan ook een opknapper gebruiken want ik wil een klusobject hebben nadat ik net klaar ben met mijn zelf gebouwde huis (met grote verwarmde schuur) ben jij nog wat tegengekomen op je zoektocht ?
ron
 
Hey Ron. Genoemde www.cmsnl.com is een hele fijne site. Je kunt daar naar jouw motor en dan zijn er onderdelenlijsten beschikbaar per groep, met originele artikelnummers. Je kunt veel onderdelen dan gelijk (nieuw) bestellen. Zijn ze niet voorradig of zoek je gebruikte onderdelen, dan helpen die artikelnummers enorm met zoeken .. Succes. Grtn, duneman.
 
duneman , jij gaf aan dat je rempedaal niet mooi vond , ik had indertijd naast mijn 2 sabres ook een honda CB750F en daarvan paste het rempedaal ook op mijn sabre en die was inderdaad iets netter.
het schakelpedaal had volgens mij zo'n stangoverbrenging en ik vond dat het drukpunt van het schakelpedaal te ver zat als ik met hak van motorlaars achter de voetsteun zat , ik heb pookje ingekort , extra gat in pookje geboord iets dichter bij de voetsteun en daar een rvs geribbelde rvs bus op gemonteerd , werkte beter(schoenmaat 41) en zag er iets beter uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan