Ik ben bezig aan een Honda VF1000F.
Deze heeft een nogal grote tellercluster, met 1 grote plastic kap die over de hele cluster gaat.
Op deze plastic kap zit een rubbertje dat over de knop (staaf) voor de tripmeter reset past.
Ik veronderstel dat praktisch iedereen met een VF hetzelfde probleem heeft: het rubbertje van de dagteller is gescheurd, of gewoon helemaal weg..
Honda vond het nodig om dat rubbertje vast te plakken aan de plastic kap over de tellerpartij, en die is onvindbaar.
Zonder dat rubbertje loopt er water in de tellerpartij, met alle leuke gevolgen van dien.
Heeft er iemand al een nette oplossing voor? Misschien is er een andere Honda (of BMW/Suzuki/...) met gelijkaardige teller waarvan je het rubbertje nog kan krijgen?
Ik heb jammer genoeg geen duidelijke foto's van mijn tellers waar de rubber nog op zit.
Zo zou het er moeten uitzien: (links naast de tripmeter)
En zo ziet het er bij de meesten uit:
Ik geloof dat het rubbertje ongeveer 2cm lang was, ik meet straks alles nog even exact op, maar post alvast, wie weet heeft iemand al gouden tips
Deze heeft een nogal grote tellercluster, met 1 grote plastic kap die over de hele cluster gaat.
Op deze plastic kap zit een rubbertje dat over de knop (staaf) voor de tripmeter reset past.
Ik veronderstel dat praktisch iedereen met een VF hetzelfde probleem heeft: het rubbertje van de dagteller is gescheurd, of gewoon helemaal weg..
Honda vond het nodig om dat rubbertje vast te plakken aan de plastic kap over de tellerpartij, en die is onvindbaar.
Zonder dat rubbertje loopt er water in de tellerpartij, met alle leuke gevolgen van dien.
Heeft er iemand al een nette oplossing voor? Misschien is er een andere Honda (of BMW/Suzuki/...) met gelijkaardige teller waarvan je het rubbertje nog kan krijgen?
Ik heb jammer genoeg geen duidelijke foto's van mijn tellers waar de rubber nog op zit.
Zo zou het er moeten uitzien: (links naast de tripmeter)
En zo ziet het er bij de meesten uit:
Ik geloof dat het rubbertje ongeveer 2cm lang was, ik meet straks alles nog even exact op, maar post alvast, wie weet heeft iemand al gouden tips