rugged tablet

patrickZ

MF veteraan
3 jul 2005
15.083
10.984
nultwintig
er zal veel over te vinden zijn, maar iets met bomen en bos..

ik ben dus in de markt voor een 8 inch tablet die heel blijft op een enduro.

het iets met òf een voedingscradle, of iets met een inschroefbare voedingskabel.
(dat laatste is zeldzaam, maar wie weet)

carpe iter is mooi maar ruim t dubbele wat ik eraan wil uitgeven.

eisen;
waterdicht
touchscreen
gps
uitbreidbaar geheugen
redelijk cach geheugen (snel/ vlot)
android9

en dan goede montage mogelijkheid

wie weet wat..
budget €300 / €400
 
er zal veel over te vinden zijn, maar iets met bomen en bos..

ik ben dus in de markt voor een 8 inch tablet die heel blijft op een enduro.

het iets met òf een voedingscradle, of iets met een inschroefbare voedingskabel.
(dat laatste is zeldzaam, maar wie weet)

carpe iter is mooi maar ruim t dubbele wat ik eraan wil uitgeven.

eisen;
waterdicht

touchscreen
gps
uitbreidbaar geheugen
redelijk cach geheugen (snel/ vlot)
android9

en dan goede montage mogelijkheid

wie weet wat..
budget €300 / €400
Op de AJP pr7 zit er een, ik weet alleen niet wat voor merk t is.
 
Met dit resultaat;
Screenshot_20210518-192755_Samsung Internet.jpg
 
Misschien wat laat, maar ik ben zelf blij met mijn 'rugged' telefoon van Blackview in combinatie met wireless charging. Heb er ook knoppen op het stuur bij gemaakt zodat je met handschoenen kan bedienen.

Heb een en ander hier opgeschreven (als je doorklikt is er ook een guide voor het maken van de knoppen op het stuur): Navigation Setup – JaxeADV
 
Ik heb goede ervaringen met de Samsung Galaxy tab2 active. Ik gebruik deze voor mijn werk. Lekker helder scherm wat goed leesbaar is in de zon, (spat) waterdicht, en met een RAM cradle laad deze op via de "pogo pennetjes". Er kan ook een SIM en uSD kaartje in. Volgens mij kost de Tab2 active nu rond de 300 euro. (De tab3 active is inmiddels uit), De RAM cradle is rond de 100 euro.
 
Ik heb goede ervaringen met de Samsung Galaxy tab2 active. Ik gebruik deze voor mijn werk. Lekker helder scherm wat goed leesbaar is in de zon, (spat) waterdicht, en met een RAM cradle laad deze op via de "pogo pennetjes". Er kan ook een SIM en uSD kaartje in. Volgens mij kost de Tab2 active nu rond de 300 euro. (De tab3 active is inmiddels uit), De RAM cradle is rond de 100 euro.
op ebay zijn ze rond de 200 euro.
 
Ik heb goede ervaringen met de Samsung Galaxy tab2 active. Ik gebruik deze voor mijn werk. Lekker helder scherm wat goed leesbaar is in de zon, (spat) waterdicht, en met een RAM cradle laad deze op via de "pogo pennetjes". Er kan ook een SIM en uSD kaartje in. Volgens mij kost de Tab2 active nu rond de 300 euro. (De tab3 active is inmiddels uit), De RAM cradle is rond de 100 euro.
Dit kan ook onderschrijven, al is het meest courante model de Tab Active 3. Er zijn mounts van RAM mount of van Gamber & Johnson met of zonder stroom voorziening. Deze tablets worden veelvuldig gebruikt in de auto industrie, logistiek enz.

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan