rugprotector in of uit je broek?

De K@bouter

Die hard MF'er
21 mrt 2006
992
3
Kijk, dat ie onder je jas gaat begrijp ik. Maar als ik m dus ook in m'n broek draag dan heb ik dus eigenlijk ook een maatje grotere broek nodig. Ik draag m toch in m'n broek (de protector ja haha :P ) maar ik heb nu dus eigenlijk wel een nieuwe (grotere)leren broek nodig. Hoe doen jullie dat?
 
In je broek natuurlijk! Als hij toch over je broek komt kun je je jas niet meer aan je broek ritsen! :z
En als hij je broek niet haalt, dan is hij te kort... :X
 
Je Zus hé, wat een lekkere bijdehantjes hier allemaal! Echter, ik snap t al, ik ga met de protector om wel gewoon een nieuwe broek passen. Bedankt en rij ze :W
 
:Y in je broek dragen, blijft hij goed zitten en kun je je jas nog vast ritsen.
Het neemt idd wel wat extra ruimte in beslag maar leer rekt wel wat op dus misschien is het gewoon ff doorzetten ;)
 
Je Zus hé, wat een lekkere bijdehantjes hier allemaal! Echter, ik snap t al, ik ga met de protector om wel gewoon een nieuwe broek passen. Bedankt en rij ze :W


had je zelf natuurlijk ook wel kunnen bedenken he, de bedoeling van een lose rugprotector is je rug beschermen, en die loopt nou eenmal door tot je stuitje.
 
Mijn rugprotector (Alpinestars Tech Back) gaat van de rand van m'n overall tot aan m'n staartbotje en is behoorlijk groot en dik. Past na enig wrikken gelukkig in m'n pak, maar onder m'n textiel gaat ie nog niet. Moet ik idd een andere broek voor halen. Ik heb gelukkig nog een 2e (kleinere protector) die net tot boven de broek komt en ik dus met textiel kan dragen. Niet 100% veilig dus, maar wel zo comfortabel. Omdat veiligheid het allerbelangrijkst is, moet ik dus op korte termijn een nieuwe broek halen zodat de grote rugprotector past.

Liever een lompe grote dure rugprotector dan vallen en vervolgens je benen niet meer kunnen bewegen of voelen. ;)
 
Gewoon over je broek dragen - dat aan elkaar ritsen van kleding is alleen voor racecircuits... :W
Vind je :? Het heeft in mijn ogen toch wel wat voordelen: geen opkruipende jas en dus geen tocht op je rug, mocht je raar gaan glijden blijft alles (als het goed is) op zijn plek zitten en stroopt het dus niet op en je rugprotector blijft lekkerder zitten :)
 
op je bek gaan is op je bek gaan.....toch :?
Echnie, op 't circuit staan geen paaltjes e.d. :P

Ik zou eerder een rugprotector dragen op de openbare weg dan op 't circuit :Y

Maaruh, uit je broek staat wel erg raar :+ En wat al eerder gezegd is, passen met rugprotector of nieuwe broek kopen is wat ik zou doen. Heb er geen last van, want heb 1-delig pak.
 
Klein, duur en veel herrie geeft ook geen garantie voor snel kunnen rijden. ;)


On topic; de protector is erg groot en bedekt m'n volledige ruggewervel + heeft functie als niergordel. Ik zou niet anders meer willen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan