rugprotector-----> welk merk?

Fabian

MF veteraan
27 jan 2002
4.483
0
Rijsbergen
Ik wil een rugprotector hebben voor komend seizoen...welk merk (en eventueel type) raden jullie me aan :? En welke juist niet :?
 
Ik heb een Spyke en die zit erg goed.

Ow ja, da\'s ook erg belangrijk: pasvorm

Pas er maar een paar (Spidi Airback, Dainese, Spyke, Alpinestars, Knox) en kies die het prettigste zit. Ze zullen allemaal wel even goed zijn. Koop iig een volledige met niergordel.

We rijden als het wat beter weer is wel een keer met de motor naar Termaat, daar hebben ze iig de Spidi en de Alpinestars...

[me]Joris heeft sinds april vorig jaar geen km zonder z\'n Spidi meer gereden :) [/me]
 
Ik heb er een van Glover -> El cheapo

Is in het begin een beetje wennen maar na een tijdje merk je niet eens dat je hem aan hebt.
 
ik vind KNOX-race erg goed..... geen harde plastic delen die
letsel kunnen veroorzaken............


sprak laatst met een motor agent :9 en die zij dus dat ze geen
rugprotector droegen beetje raar vond ik dat..... was dus vanwege
het harde plastic wat in veel protectors zit letsel kan veroorzaken

heb um toen maar eve mijn knox laten zien.... dat leek um wel wat

raar dat ze alleen maar niergordels dragen en geen protectie...
die lui rijden echt wel wat km s

FE 8-)
 
hoi

ik heb ook een CLOVER, best groot ding maar past goed en heeft nog goede elastiche band met klitteband ook, was dacht ik rond de 150 gulden, valt nog mee.

termaat is inderdaad een ERG goed keldingadresje!

maar let wel, de motorbeurs komt er ook nog aan en daar zijn gegarandeerd ook nog moooooie koopejs :)

groeten
 
Heb ook Clover, voelt lekker stevig aan onder je pakkie,en niet te duur :)
Het is wel even wurmen om het pakkie erover te krijgen maar daarna voel je hem amper meer, wat hoop ik niet betekent dat hij indien nodig ook niks doet.....
 
Heb ook Clover, voelt lekker stevig aan onder je pakkie,en niet te duur :)
Het is wel even wurmen om het pakkie erover te krijgen maar daarna voel je hem amper meer, wat hoop ik niet betekent dat hij indien nodig ook niks doet.....
:^

Kep vandaag ook een Clover gekocht. Weet iemand de website van die gasten? :?
 
Bij MJK werd mij verteld dat de Airback, die ik zelf ook heb, als nadeel heeft dat-ie alleen de eerste klap opvangt.
De luchtkussentjes knappen dan en dempen niet meer voor de eventuele volgende klap (als je bv stuitert).
Klinkt wel logisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan