rugzak geleegd op afsluitdijk

Heb het ook weleens gehad. Was met m'n ZZR1100 bij een zakenrelatie in Duitsland om een offerte in elkaar te klooien. Op de terugweg voel ik bij 280 m'n door echtgenote in elkaar genaaid rugzakje wat anders flapperen. Ik voelen, hartstikke leeg. Teruggegaan en alle papieren, en mappen over een afstand van 300 m weer bij elkaar gezocht uit middenberm en berm. Nieuwe envelop om de offerte gedaan, en order gekregen!
 
Ik heb ook zo'n tas van Human Nature, maar als je de sluiting onderop doet is er idd niks aan het handje, ook niet bij 235 km/u :]
 
Ik heb ook een rugzak, maar die ligt altijd achter me op de passagiers-zit, stevig vastgesjord met een spin.

Now weej dat die opengaat of anderszins dingen verliest, en pluspuntje, ook geen rare banden aan me schouders :+
 
Gelukkig ik ben dus niet de enige. Tanktas past een beetje beroerd, ik heb er wel een maar op mijn tank zitten van die elegante stofzuigerslangen metzonder functie.
Misschien wordt het nu echt tijd voor een ZRX1200R hehehehe.

:} Kawa rules :}
 
Whoeha!

En niet 1 keer, maar twee keer nog wel :z

Volgens mij heeft iemand het al genoemd, maar die handoek of jas ofzo tegen je vizier aan krijgen ipv een tandenborstel :? Ik denk dat je wel ff schrikt.

Dan is afstand houden met een beetje pech niet meer nodig en mag je hopen dat jouw achterligger veel afstand heeft...
Tja, dat hoort erbij, ik heb ook wel eens op snelheid een stuk plastic tussen m'n schokdempers vandaan lopen trekken. Niet dat ik daar gelukkig van werd, maar goed, Jerry deed het niet express denk......
:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan