rugzak geleegd op afsluitdijk

jerry

MF'er
21 apr 2002
200
0
Het is ongelofelijk. Rijdt ik op de afsluitdijk..lekker vol gas...240 zo'n beetje, en ik vind dat mijn rugzak al een beetje aan m'n rug begint te trekken maar ja, dat heb je bij die snelheden dacht ik nog }) .
Kom ik op het einde van de afsluitdijk, staat de brug open. Sluit netje voor aan aan, komt er even later een automobilist naar mij toe rennen met het bericht "Je Jas is uit je tas gewaaid". Tja, en de rest..Badlaken, zomerjas, onderbroek, t'shirts, sokken, flesje Spa blauw. |( tjong jonge.
GVD mijn rits opengewaaid... Onderbroek geleend dus die volgende dag. En geloof het of niet, op de terugweg ben ik mijn tube gel, tandenborstel en zonnebril uit diezelfde vervloekte rugtas verloren, nee nu met 235 /uur.
En het leuke is, het maakt me geen bal uit want die lange dijk helemaal vol-gas rijden maakt alles weer goed. :P Hahahahaaaaaaaaaaaa
 
Fijne rugzak.

Kan je beter volgende keer niet meer mee nemen, je heb er toch niets aan. }) }) })
 
Je zal dr maar achter rijden....

Inderdaad ja je zal wat tegen je aan krijgen of die jas slaat in je wiel ...

Zorg liever voor een fatsoenlijke rugzak, je kan d'r zelf misschien wel om lachen maar voor anderen is het gewoon gevaarlijk ...
 
Ik weet het, het was onverantwoord maar het is een splinternieuwe tas (Human Nature), van de ANWB nog wel :j !!
Misschien dat ik die eens moet mailen.
 
Laatst bewerkt:
Oké, beste gevaarlijk voor de mensen achter je, maar voor de rest? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...
 
Inderdaad ja je zal wat tegen je aan krijgen of die jas slaat in je wiel ...

Zorg liever voor een fatsoenlijke rugzak, je kan d'r zelf misschien wel om lachen maar voor anderen is het gewoon gevaarlijk ...

GVD mijn rits opengewaaid...
Beter sluiten kan ook wel eens helpen, opengewaaide rits lijkt me sterk :? :? :? :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
Het is ongelofelijk. Rijdt ik op de afsluitdijk..lekker vol gas...240 zo'n beetje, en ik vind dat mijn rugzak al een beetje aan m'n rug begint te trekken maar ja, dat heb je bij die snelheden dacht ik nog }) .
Kom ik op het einde van de afsluitdijk, staat de brug open. Sluit netje voor aan aan, komt er even later een automobilist naar mij toe rennen met het bericht "Je Jas is uit je tas gewaaid". Tja, en de rest..Badlaken, zomerjas, onderbroek, t'shirts, sokken, flesje Spa blauw. |( tjong jonge.
GVD mijn rits opengewaaid... Onderbroek geleend dus die volgende dag. En geloof het of niet, op de terugweg ben ik mijn tube gel, tandenborstel en zonnebril uit diezelfde vervloekte rugtas verloren, nee nu met 235 /uur.
En het leuke is, het maakt me geen bal uit want die lange dijk helemaal vol-gas rijden maakt alles weer goed. :P Hahahahaaaaaaaaaaaa

Is dat die rotzooi die ik op mijn voorruit kreeg??????? :j ;)

Hebbie wel eens aan een tanktas gedacht? :+
 
Het is ongelofelijk. Rijdt ik op de afsluitdijk..lekker vol gas...240 zo'n beetje, en ik vind dat mijn rugzak al een beetje aan m'n rug begint te trekken maar ja, dat heb je bij die snelheden dacht ik nog }) .
Kom ik op het einde van de afsluitdijk, staat de brug open. Sluit netje voor aan aan, komt er even later een automobilist naar mij toe rennen met het bericht "Je Jas is uit je tas gewaaid". Tja, en de rest..Badlaken, zomerjas, onderbroek, t'shirts, sokken, flesje Spa blauw. |( tjong jonge.
GVD mijn rits opengewaaid... Onderbroek geleend dus die volgende dag. En geloof het of niet, op de terugweg ben ik mijn tube gel, tandenborstel en zonnebril uit diezelfde vervloekte rugtas verloren, nee nu met 235 /uur.
En het leuke is, het maakt me geen bal uit want die lange dijk helemaal vol-gas rijden maakt alles weer goed. :P Hahahahaaaaaaaaaaaa

Had je die rugzak van Mar1tin geleend? Die heeft ook zo'n rugzak van het type "na een ritje ben je alles kwijt" ;)
 
Als ik die tandenborstel van jou tegen kom op de afsluitdijk, wil ik wel dat ie me velgen poetst })

Koop idd maar een tas die niet open waait.
Had er niet achter willen rijden.
 
Koop idd maar een tas die niet open waait.
Had er niet achter willen rijden.

Ach, weet je wat het is, als die voor je rijd, en je ziet het eerste eruit vliegen, dan weet je dat je afstand moet houden.

Aan het einde van de Afsluitdijk, als die opschepperig roept "haha, konden jullie me niet bijhouden" vertel je hem pas wat die kwijt is. }) }) }) }) })
 
Ach, weet je wat het is, als die voor je rijd, en je ziet het eerste eruit vliegen, dan weet je dat je afstand moet houden.

Aan het einde van de Afsluitdijk, als die opschepperig roept "haha, konden jullie me niet bijhouden" vertel je hem pas wat die kwijt is. }) }) }) }) })

L :+ L
 
Op zaterdag 18 mei 2002 23:23 schreef Gizzmo13 het volgende:
Ach, weet je wat het is, als die voor je rijd, en je ziet het eerste eruit vliegen, dan weet je dat je afstand moet houden.

Volgens mij heeft iemand het al genoemd, maar die handoek of jas ofzo tegen je vizier aan krijgen ipv een tandenborstel :? Ik denk dat je wel ff schrikt.

Dan is afstand houden met een beetje pech niet meer nodig en mag je hopen dat jouw achterligger veel afstand heeft...
 
Mijn rugzak heeft die neiging ook!
Maar ik rijdt nooit te hard hoor
En het was in Bels! :P

Maar ff een tip:
Ritssluiting helemaal beneden houden
Niet in het midden bij elkaar!
 
ik heb een skibox voor op m'n rug...

stroomlijn etc met 250 nix aan de hand, je voelt hem niet eens zitten })
 
Speciale rugzak van Richa (driehoekig)reeds getest tegen 270 en overleeft :} :}

en niet eens duur (40euro)
 
Terug
Bovenaan Onderaan