Ruikt dit naar Vern..kt worden?

Wat denken jullie?

  • Unieke kans

    Stemmen: 17 19,3%
  • Vern..kt worden

    Stemmen: 71 80,7%

  • Totaal aantal stemmers
    88
Sommigen leren het ook nooit he.

Snap van geen kant dat deze personen nooit in de kraag gevat worden.

John Soll uit London (Noord Holland) heeft weer een leuke R6 in de aanbieding.

Heb een mailtje gestuurd en kreeg dit terug.

I am from London so the shipping will be made via UPS and in max 2 days you will have the R6 at your home adress.
If you have other questions please contact me again
Best Regards.

Er is nu een mailtje weg met de vraag hoe we dit financieel gaan doen.
Ben van plan hem vast te lullen. (of het lukt is een ander verhaal)
 
stuur ze een doos bananen..
hmm beter.. laten we eens met Peter R. de Vries gaan kijken hoe dit soort volk leeft.
 
Zijn van die Nigeriaanse apen die de boel proberen te naaien :( :( :( NIET DOEN hoe verleidelijk het ook is er zit een addertje onder het gras!

Tja, maar dit is Nederland hè, laatst een stel van de gasten gepakt, met camera erbij enzo..... vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. :( :( :( Daar word ik dus helemaal niet goed van.
 
1 ding maar, zodra je via Western Union moet betalen , NIET DOEN, dat is nooit goed....dat schijnt zo lek te zijn als een mandje....
 
als je nou graag van je geld af wil,geef het dan maar gelijk aan mij.
kom op zeg,het moet wel een beetje reeel overkomen.
zo,n laag bedrag incl.verscheping en belasting?
wat denk je nou echt??

tipje?niet meer op ingaan,zoals eigenlijk iedereen al zegt ;)
 
Zelfde verhaal meegemaakt, een verschrikkelijke mooie en heel erg nieuwe CBR voor 3 keer niks.

Geval wilde dat ik ook echt zakelijk in London moest zijn en dacht, what the hell }) dan ga ik gewoon effies kijken naar het apparaat.

Toen ik vermelde dat ik een week later in London zou zijn en dat ik even langs wilde komen hoorde ik ineens helemaal niets meer :?
Eigenlijk verbaasde me het niet helemaal :X

Ook toen ik mijn GS500 te koop had staan kreeg ik engelse mailtjes over het feit dat ze mijn motor wilde kopen en e.o.a. escrow bedrijf daarvoor wilde gebruiken. :Z
Heb ik maar verteld dat ik er niet aan mee doe.

Wat een oplichters in deze wereld :r

Mijn advies, nooit aan mee doen en lekker een bike kopen die je gewoon kan zien en aanraken voordat je hem koopt. en uiteraard altijd een stukje proefrijden :] , kan dit niet? motor laten staan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan