Ruikt dit naar Vern..kt worden?

Wat denken jullie?

  • Unieke kans

    Stemmen: 17 19,3%
  • Vern..kt worden

    Stemmen: 71 80,7%

  • Totaal aantal stemmers
    88

BuGs_BuNnY

Die hard MF'er
9 feb 2002
893
0
Drenthe
Er staat een yamaha R6 te koop op internet
De prijs is er laag 2004 voor 4.200 euro
11111111142357166-3542-1092326507.bild



Ik heb al een mail gestuurd en al antwoord
Maar wat denken jullie.
Een unieke kans :P of vern..kt :( worden?

Zijn mail op basis van advertenie

> Dear Sir,
>
> Thank you for your e-mail.
>
> The bike is still available for sale.
>
> I am from London,but this is not a big problem I think.If you are really
interested,we can work out something... i can ship out the bike to you or
something like that.What do you say?
>
> The bike is brand new,with no mechanical problems, scratches, damage or
modification. It has been garage keept all the time.The title is clean and
no accidents has been made with this bike.
>
> The final price will be EUR 4.190,00,in this price all the shipping taxes
and customer duties are included.
>
> For any questions,please do not hesitate to e-mail me.
>
> Kindly regards and have a nice day!
>
> David
>

EUR 4.190

Daten:
600 ccm, silber-metallic,

Beschreibung:
Brand new 04 Yamaha YZF R-6, never ridden, silver color, free shipping. Pls email for more details and more pics.

MIJN MAIL
Hello David,

But i know the normal price for that bike is much more
Why do you sell it for that price? And why you do so much work and not sell
in in London?
At mobile.de you say you have more pictures for that bike. Can you send me
that?
And why is the bike have never drived?
How do you want to do it with the payment?

Many questions but i have really intrest. so i hope you can answer me.

Greetz,

Ruben

Zijn laatste mail

Dear Sir,

I'm a private dealer and i have a show room too. The price is so low because i have some ways to get bikes cheaper than retail. I buy 20-30 bikes once for a nice price and then i sell them for a profit.


The final price will be EUR 4.190,00,in this price all the shipping taxes and customer duties are included.

With the bike you will receive the European Warranty, the European Workshop paper and the COC paper. So you won't have any problem registering the bike in your country.

These are my suggestions to close our deal asap:

We can use DHL Secure Office as a third party intermediary for this transaction.

DHL uses the same method like escrow but is much cheaper and faster also.

I send the bike to DHL Secure Office, they verify the authenticity of the papers, warranty, item condition and if all is ok they will contact you in order to close the deal.

Once the bike is received by DHL you will be notified via e-mail and will asked to send the payment via Western Union to the acreditated DHL agent for this transaction.

After you'll send the money to their DHL agent, they will ship out the bike and you'll have a free delivery to your home address in max 4 business days. After delivery you'll have 2 days to inspect the bike. If you'll be 100% satisfied then you'll have to email to DHL Service and authorize them to transfer me the money.

The DHL Service will transfer me the money only after the bike will be delivered to your address and you'll inform them that you are 100% satisfied about the transaction.

In this way both parts are assured that this will be a successful transaction.


Please reply if you are interested.

Thank you,
David
 
jahaaaaaaaaaaaaaaa..... leer nou es de zoekfunctie gebruiken :P

d'r zijn al tig topics geweest over dit soort oplichtingspraktijken. :)
 
hier zijn al meer onderwerpen over geweest, maar wat denk je zelf ?
 
ik zou hem kopen! tis echt een buitenkans! kom op he! zo'n mooie r6 voor dat geld! B|
 
Wat denk je zelf???? |( |( |(

Als je een beetje engels spreekt kun je al weten dat de manier waarop deze brief is opgesteld alles behalve de manier is hoe een engelsman de brief zou schrijven, maar dat terzijde. Ik begrijp wel dat je heeeeeeeel graag zou willen dat dit waar zou zijn, maar als je een klein beetje nadenkt kun je er wel vanuit gaan dat je genaait wordt. Ik ben trouwens wel benieuwd wie zich zal gaan uitgeven als DHL medewerker. :Z

Een 2004 model heeft toch seatpipes?? :? of is er ook nog een model zonder? Of is dat pas vanaf een bepaalde maand van 2004?

Enne.........ze rijden toch links in engeland, ehhhh....parkeren??
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad een amerikaanse R6 gezien de vlamstickers en reflectoren. Dus het hele engelse verhaal is bull-shit ( hé dat is english :+ ). Deze knakker staat inderdaad regelmatig op marktplaats met gloednieuwe supersports. Ben wel benieuwd wat voor figuur daar nou achterzit en wie er op welke manier intrappen.

Zijn engels is overigens nog beroerder dan het mijne :?
 
die foto is zeker niet in engeland gemaakt als je naar de nummerborden kijkt.
je ziet op ebay.com ook altijd van dat soort verkopers, met nieuwe motoren voor rond de 5000 dollar en de verkoper is in engeland en als je de foto's bekijkt dan zie je meestal auto's op de achtergrond met amerikaanse nummer platen...RA....RA....RA...Hoe kan dat. :+
 
Gelijk doen!!!

Dit is een eenmalige kans om genaaid te worden door er voor te betalen! Uniek dus, anders moet je betalen om te kunnen naaien.
 
Radar, van de TROS geloof ik, heeft als eens een uitzending gehad over betalingen via Western Union middels dit soort praktijken. Het ging toen met de koper ook helemaal mis. Eerst betalen en dan kan je een zak aardappelen ophalen. Niet doen dus. Als je een beetje nadenkt weet je dat het niet goed zit!
 
doen! maar eerst een mailtje sturen en zeggen dat er nog 20 leden van het motorforum zo'n fiets willen en dat we ze dan met ze allen in de trand van mega meeting de fietsen wel even bij die jongen thuis komen ophalen, krijgt ie nog 250 Euro per fiets voor de moeite erbij! :+
 
Stel anders payment on delivery voor.

Als jij de fiets ophaalt bij UPS/DHL moet je m daar gelijk betalen kost iets meer maar dan ben je zeker
 
zeggen dat je morgen zakelijk in London moet zijn, en dat je de fiets dan meteen wilt bekijken...
wedden dat ie dan net niet thuis is ? :r
 
Ok, effe van de TROS-radar site geplukt. Hoop voor je dat het nu duidelijk is.


Geplaatst op 29 Jul 2004 20:58 door opgelichte (edit)


--------------------------------------------------------------------------------

Dit is het verhaal: bestel iets via marktplaats of iets dergelijks, zoals een gsm of in mijn geval concertkaarten, je krijgt na wat heen en weer gemail uiteindelijk een aardig persoon aan de lijn die verteld je: Maak het geld over via western union, dit is veilig, want dat kan ik alleen met mijn identiteitsbewijs ophalen, en geeft vervolgens zijn gegevens (incl ID nummer) en gsm nummer. Vervolgens haalt hij het geld op met een valse ID, en naar je spullen kan je fluiten!

Ik ben dus OOK opgelicht op marktplaats door Laurens Jonkman uit Drachten a.k.a Mike de Haan a.k.a Dennis Hatzmann en ga zo maar door! Hij gebruikte het gsm nummer 06-42528655 (zie voor alle verhalen: www.internetoplichting.nl)

Precies hetzelfde verhaal, bij mij ging het om een heleboel kaarten voor concerten (voor 420 euro) en heb betaald via Western Union.

Een van mijn vragen is: Heeft die kerel valse identiteitsbewijzen of vraagt Western Union er niet naar ofzo?

En is dit dan niet te verhalen op Western Union, want het is hun fout dat de identiteit niet (goed) gecontroleerd wordt! Ik heb nog aan de balie van de Postbank gevraagd: kan diegene die het geld komt halen ALLEEN het geld meekrijgen als hij zich identificeert?

Vraag 2: Kunnen we niet kijken op de videofilm van de Western Union alwaar het geld wordt opgehaald? Ik neem aan dat hier camera's hangen!

Heeft iemand wat aan die telefoonnummers en IP-adressen? Of is dit een prepay-gsm?

Ik heb al zijn mailtjes nog heeft iemand hier wat aan voor bijv. zijn IP?

Ik ga morgen aangifte doen, hebben anderen dit ook gedaan, en zo ja, wat doet de politie hieraan?

Laten we er met zn allen wat aan doen om die kerel koste wat kost te pakken!!!!
Kunt u mij verder helpen???

------------------------------------------------------------------------------

Deze gast is dus mmoi zijn poen kwijt. Als jij dat ook wil mail ik je mijn Gironummer wel.
 
nummer 1: Uw engels is belabberd

nummer 2: Vertel die gap dat je met easyjet een weekendje londen gaat doen, I'll meet you at heatrow station, bring my bike (stoere bril smilie)
 
Terug
Bovenaan Onderaan