Ruilen: 1000RR LeoVince SBK Carbon tegen Superpole GP

TopGeezer

MF'er
24 dec 2008
228
0
Westland
Ha !

Wie heeft er een Superpole GP demper liggen of op z'n fiets zitten en wil die ruilen tegen een Leo Vince SBK Carbon demper voor een Fireblade 1000RR 2004 ?

De Leo Vince is in uitstekende staat en maakt een fantastisch geluid !!

ik hoor t graag :W
 
deze dus: ;)
full
 
voor deze carbon versie dus. Alleen dan uiteraard een gebruikte van een 1000RR (wel een mooie nette !
full
 
sorry, ik verkoop hem niet los denk ik. Ben superblij met deze pijp, wil hem eigenlijk alleen kwijt als een Superpole GP voor terug komt. Misschien dat ik deze verkoop als ik iemand tegen kom die een Superpole te koop heeft ?
 
los verkopen en dan los een supper pole gp terug kopen lijkt me dan toch een makkelijkere optie (die warschijnlijk sneller werkt)

kun je toch ook in 1 dag regelen verkoopt hem op een gewoone zaterdag en die zelfde ga je na je motor zaak (en hebben meestal wel veel op vooraad ) en anders bel je de leverancier van het product en hebben ze het binne 2 dagen

suc6 er mee
 
dat kan inderdaad, vind m nieuw alleen nog wel prijzig. Vandaar dat ik het eerst even op deze manier wilde proberen. Er zijn met die Superpole's namelijk nog wel eens wat gevallen dat de eigenaars er na een half jaar vanaf willen ivm het rijke geluidspectrum zegmaar :)
 
Laatst bewerkt:
wie o wie is zijn superpole zat ?

(past ook van een 600RR denk ik ?)
Ik ben mn Superpole Motogp zat ja, :P maar ik wil nu iets voor mn R1 '98.
Misschien dat je nog iets anders heb liggen, of dat je de Superpole gewoon los overneemt zonder te ruilen kan natuurlijk ook.
De demper heb ik pas een jaartje in mn bezit, maar is me toch ff iets teveel van het goede, hij is nog in nieuwstaat.
Ik heb er zelf 410 euro voor betaald, en moest ervoor naar de andere kant van et land.
Dus ik heb daarom ook een vraagprijs van 300 euro, maar dat lijkt me logisch.
 
alleen is de vraag of die op mijn blade past aangezien die daar als seatpipe moet fungeren?
Als ik het zo bekijk op het plaatje is de basis hetzelfde, alleen moet je dan een linkpijp fixen .. beste is om naar Kaatsheuvel te rijden waar Superpole zelf zit .. die maken dat zo voor je. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan