ruilen: Duc 888 voor classic caferacer

cvg

Rookie
9 sep 2009
10
0
Goedemiddag,

Ben nieuw op het forum. Graag zou ik volgend jaar classic races gaan rijden.Vandaar de volgende vraag of voorstel. Ik ben in het bezit van een Ducati 888 / strada / 1993 / 34000 km / nieuwstaat. Deze motor zou ik eventueel willen ruilen op een " cafe racer "
bouwjaar vanaf +- 1980, voorkeur gaat uit naar een Europese motor, in volgorde van gewenst: Moto Guzzi, Triumph , Bsa ed. Mag ook een project in aanbouw zijn.
Met mijn Duc is onmogelijk om aan deze races mee te doen. In het dagelijks leven rijd ik Multistrada, gestript van de nodige kuipen en lichten.
Heeft een iemand hier op het forum een SERIEUS voorstel ?
 
welkom op het M-F.

waarom koop je niet gewoon een EU motor en ga je die zelf ombouwen tot caferacer? op marktplaats staan er genoeg of wil je gelijk van je Duc 888 af i.v.m. plaatsgebrek of wil je niet helemaal van begin af aan een caferacer maken?

wens je iig succes toe
 
Laatst bewerkt:
Welkom CVG,


Bij deze een advies:
Stel eerst eens vast aan welke soort classic races je wilt gaan meedoen.
Want er zijn er diverse ,waaraan weer verschillende eisen kwa motor zijn verbonden.
Als je helder hebt welke soort classic races en welke technische eisen en bouwjaren eraan verbonden zijn , ga dan uitkijken naar het type motor welk bij jouw past.

vgr.René.
 
Goedemiddag,

Ben nieuw op het forum. Graag zou ik volgend jaar classic races gaan rijden.Vandaar de volgende vraag of voorstel. Ik ben in het bezit van een Ducati 888 / strada / 1993 / 34000 km / nieuwstaat. Deze motor zou ik eventueel willen ruilen op een " cafe racer "
bouwjaar vanaf +- 1980, voorkeur gaat uit naar een Europese motor, in volgorde van gewenst: Moto Guzzi, Triumph , Bsa ed. Mag ook een project in aanbouw zijn.
Met mijn Duc is onmogelijk om aan deze races mee te doen. In het dagelijks leven rijd ik Multistrada, gestript van de nodige kuipen en lichten.
Heeft een iemand hier op het forum een SERIEUS voorstel ?

:W


welkom hier..

je kan het ook hier proberen : http://dutch.ducatifora.com/viewforum.php?f=2
 
full
 
Tis een Bsa a 65 uit 1966 omgebouwd door startwin in loenen en zit een dellorto carb op ipv lucas,2 in 1 uitlaat zelf gemaakt,ding loopt erg hard voor z,n leeftijd 170 is max maar dan tril je er bijna vanaf...650 cc 2 cilnder.
 
Hoi Hallo,

Heb geen cafe sjeeser maar heb wel interesse in de 888. Je kan me bereiken op fam.waaijer@casema.nl

mvgr
Marcel
 
Ik haak af tis de 1ste Duc met 4 kleps koppen en bij kleppen stellen etc moet t hele blok eruit gebowd wrden due hobby!...Sleutelfiets met andere woorden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan