Ruilen: gezocht motor voor website oid (marketing uitingen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinp

MF'er
5 apr 2012
30
0
Goedendag forumleden,

Misschien een iets wat vreemde vraag hier op het forum, maar om direct in huis te vallen:
Is er iemand (bedrijf, particulier) die graag een motor wilt ruilen voor een (online) marketing uiting, denk aan een professionele website, huisstijl-,brochure-, visitekaart- of overige drukwerkontwerpen, (online) marketing strategie, website optimalisatie oid?
Ik heb 10+ jaar jaar ervaring op het (online) marketing vlak, en heb naast mijn full-time baan bij een werkgever ook een eigen bureau waarbij ik opdrachten maak voor voornamelijk zakelijke klanten. Hier voor ik o.a. bovenstaande zaken uit.

Graag wil ik kijken of het op de ouderwetse manier in deze toch wel technologisch tijdperk gaat lukken “ruilhandel”.

Dus bij deze wil ik vragen of er geïnteresseerde zijn?
Mijn voorkeur gaat uit naar een naked, sport of super sport bike, denk aan:
GSX-r / SRAD, Monster, ZX7r, CBR Fireblade, Hayabusa en dan hoeft het niet de nieuwste te zijn (zeg 1993 of ouder)

Graag verneem ik reactie.
Bij geïnteresseerde kan ik portfolio voorbeelden tonen :)
 
Hi @Rensdw,

Leuk je positieve benadering.
Nou denk er maar overna, misschien een start van een nieuwe carriere (zzp-er) eigen website, visitekaartjes en gaan!

Monster 900, leuke motor :)
 
Ik vind het een gaaf idee! nu heb ik niets in de aanbieding voor jou. Maar vind je denkwijze erg goed, maar dat stukje denkwijze in de marketing heb je natuurlijk ook nodig.
 
Hi @Rikky1649,

Eerlijk gezegd had ik niet echt positieve reacties verwacht, daarom vind ik het nu al geslaagd :P

Eerlijk gezegt hou ik wel van 'ruilhandel', iedereen heeft zijn eigen kunnen, als je deze kunt delen met andere die weer ergens anders goed is zijn, kun je elkaar helpen. Of het nou om een dienst of product gaat...

Heb jij dan een eigen motorzaak oid, omdat je momenteel niets in de aanbieding heb?
 
Dit is toch gewoon een hele slimme (commerciële) manier om vanuit de motorbranche opdrachten te verwerven. Waarbij het weinig uitmaakt of je nou in geld of in een motorfiets wordt uitbetaald? (motorfiets = geldswaarde)

Voor ruilhandel en andere vormen van virtueel betalingsverkeer bestaan er al vele mogelijkheden. (zoek sites)
 
Laatst bewerkt:
Je biedt hier je diensten aan, dat is niet de bedoeling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan