[ruilen] Nagenoeg nieuw zwart Alpinestars pak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enrico

MF veteraan
11 jun 2004
2.259
55
Ik heb hier een nagenoeg nieuw Alpinestars pak liggen. Jas is maat 56 en broek ook maat 56. Haast niet gedragen. Helaas pas ik het pak niet meer.. Ben namelijk wat kilo's kwijt sinds maart dit jaar en mijn broek hoef ik dus niet meer open en dicht te doen om hem aan te trekken :032: Als je rond de 90a 95 kilo bent en 1.85 a 1.92 kom je aardig in de buurt..

Wie heeft er toevallig het omgekeerde probleem en wil zijn nagenoeg nieuwe pak ruilen? Het liefst natuurlijk ook weer Alpinestars zwart.... Mag ook overall zijn overigens.
Ik hoor het wel!

Niet geschoten is altijd mis toch?


Erik

Het is ongeveer deze overigens:

316507_large.jpg


Mocht er iemand geld bieden. Begin dit jaar kostte dit pak me 1100 eurie.. Voor 450 mag hij zo weg...
 
Laatst bewerkt:
Misschien wel.... Zal redelijk in de buurt komen in ieder geval..
 
dit exact hetzelfde pak heeft een maat van me aflopen zaterdag gekocht bij Termaat in Nijmegen voor 769,- euro.. dus die 450 is echt een prachtige prijs (en mijn maat)..
Baal ik ff dat ik toen ook een Bering pak heb gekocht nieuw voor meer als deze nu wordt aangeboden :( ... heb ook altijd pech
 
769.- vind ik al errug goedkoop... Ik betaalde er begin dit jaar veel meer voor..
 
Laatst bewerkt:
als je 50 euro van de prijs kunt afhalen wil ik hem waarschijnlijk wel van je overnemen ;) Dit omdat ik ook van ver moet komen (NB tegen LI)
 
als je 50 euro van de prijs kunt afhalen wil ik hem waarschijnlijk wel van je overnemen ;) Dit omdat ik ook van ver moet komen (NB tegen LI)

Dat vind ik altijd zo'n gelul... dat er geld vanaf moet omdat je er een eindje voor moet rijden. |( Je wil toch zelf graag dit pak :? En dit is serieus al geen geld voor een net pak! :)

Succes met de verkoop! *O*
 
Dat vind ik altijd zo'n gelul... dat er geld vanaf moet omdat je er een eindje voor moet rijden. |( Je wil toch zelf graag dit pak :? En dit is serieus al geen geld voor een net pak! :)

Succes met de verkoop! *O*

:X :W

Ik heb er geen 500 euro voor over omdat ik ook nog zover moet rijden :j
 
Laatst bewerkt:
Heb je er echt 1100 euro voor betaald begin dit jaar :? ?
Ik heb het pak al een stuk langer dan jij en heb er nog geen 800 voor betaald.
Wil niet zeggen dat 450 een nette prijs is maar 1100 euro _O- !
Toch een schop voor dit superpak!
 
450 is een fuckin prachtige prijs... krijg er maar eens een ander Alpinestars pak voor wat ook nog eens nieuw is.. schopje!
 
heb je gemaild zie dat je um inderdaad nog heb *O*

ik kijk even mijn salaris aan de 20e als die me aanstaat hoort u van mij :z
 
Ik ben die maat van Verreijt en heb dit pak inderdaad nog niet zo lang geleden gekocht voor 765 euro. Schitterende prijs want hij was al afgeprijsd naar 800 euro terwijl die voor 850 te koop stond.
Deze 450 euro is dus inderdaad een hele goeie prijs.
 
Helaas Enrico... Naar een paar ritjes blijkt het pak toch te groot te zijn |( '(

Helaas weer in de verkoop '(

Dus mocht iemand nog intresse hebben... bjornswinkels [@] gmail [punt] com

Voor 400 euro mag diegene hem komen ophalen in Venray.
 
Laatst bewerkt:
De beste jongen is al naar bed maar weegt 90 KG schoon aan de haak en meet 1.93. Hij is te klein voor het pak. Ik was ook mee, maar ja als koper en verkoper in eerste instantie zeggen zit goed...
Persoonlijke inschatting is dat je met wat kilootjes meer en rond de 1.95 heel goed in de buurt komt. Is venray ver weg voor je?
 
Te groot? Zo zag het er echt niet uit... :? Weet je het zeker?

Maak anders je eigen topic aan. Dan schiet het meer op. Ik had ook meerdere gegadigden, dus pak moet je wel weer snel kwijtraken. succes!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan