Ruilen of eventueel te koop.

Vroem882

MF'er
30 mrt 2015
49
4
Cagiva Navigator ruilen voor een BMW K75 of K100 (geen rs-type).
Stuur een pb voor foto's en meer info.
Groet.
 
Niks mis met de Cagiva, behalve dat geen fan van koud weer is. Km-stand 56000, loopt nog op. Extra reserve onderdelen, waaronder set velgen met zo goed als nieuwe banden, en elektra. Sturen doet ie goed. Info, stuur een pb-tje. Grtz.
 
Niks mis met de Cagiva, behalve dat geen fan van koud weer is. Km-stand 56000, loopt nog op. Extra reserve onderdelen, waaronder set velgen met zo goed als nieuwe banden, en elektra. Sturen doet ie goed. Info, stuur een pb-tje. Grtz.
Het publiek op MF is erg visueel ingesteld. Een plaatje kan wonderen verrichten O-)
 
Ik ben redelijk over de Navigator, muv het rijden met lage temperaturen.
Zit niet te wachten op MF-politie. Eigenlijk wil ik de motor ruilen voor een K75/K100 liefst met een kuip en recht op kunnen zitten.
Mocht er iemand zijn, prima. Is er niemand die wil ruilen, jammer maar dan blijf ik zelf met de Navi rijden, het is niet zo dat hij weg moet.
Voor serieuze interesse, stuur een pb-tje.
Met vriendelijke groet.
 
Mocht je serieuze interesse willen wekken, zet er dan foto's bij, wat meer informatie, een woonplaats, etc.
 
De navigatoor houd niet van kou .. de K RT en LT zijn s'zomers zo absurd warm dat je terug zou verlangen naar je navigator .....
 
Ja, ik weet het heb in het verleden een GTR (ook een volle kuip) gehad, maar deze is wel erg zwaar qua gewicht.
Niet erg handig voor mijn knie, vandaar mijn voorkeur voor een K75 of een K100.
 
Ook zijn er reserve onderdelen en extra`s; set velgen, uitlaatdempers en elektrische delen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan