ruilen: Schuberth S1 zilver/wit/zwart tegen een race helm

SoloMotard

MF veteraan
20 apr 2004
5.553
19
Mechelen (Vlaanderen)
Wie wil mijn Schuberth S1 in goede staat ruilen (eventueel met opleg voor een recenter model) tegen een race helm van ongeveer dezelfde waarde (mijn schuberth is maat 56/57 of medium). Vanzelfsprekend ook te koop voor een sterk bod.


Image1695.jpg


Bv. Een schuberth R1, Shoei XR-1(1)(0)00 of een Arai model.
 
Laatst bewerkt:
Type? Leeftijd? Schade? Reden dat je zou willen ruilen? Heb jij al ooit een medium Schuberth opgehad en hoe zat die?

2005 en zo,n 20-30 a 4 x 20 minuten per circuitdag gebruikt

heb al een c2 klaphelm

deze past bij m,n raceoverall en straks m,n caferacer,die wordt zwart/grijs :)

en ...geldt bovenstaand ook voor jouw helm? :)
 
2005 en zo,n 20-30 a 4 x 20 minuten per circuitdag gebruikt

heb al een c2 klaphelm

deze past bij m,n raceoverall en straks m,n caferacer,die wordt zwart/grijs :)

en ...geldt bovenstaand ook voor jouw helm? :)

Die van mij is van januari 2008 en in 2009 voorzien van nieuwe rubbers en een strapbandje door Schuberth zelf (lekte water in). Krasjes en plekjes van neerzetten, vasthangen aan de motor, ... Maar niks ergs en niks dat je van verder dan 10cm zult zien.

HPIM0893.JPG

HPIM0903.JPG

HPIM0905.JPG

HPIM0908.JPG

HPIM0910.JPG

HPIM0911.JPG


Meeste plekjes op de foto zijn trouwens 'Roadkill' :)

Nu heb je nog niet gezegd over welk model Arai het hier gaat.
 
Laatst bewerkt:
Verklaar u nader...Zonde. Dacht ook al dat ik een S in Arai had (heb die toch is ooit ergens gepast)


ik vind het zelf niet zoi`n prettig idee om mijn hoofd ergens in te stoppen waar iemand anders in heeft lopen zweten, en daar lekker nog wat huidschilfers en haren in heeft achtergelaten, maar ja, misschien valt dat wel onder smetvrees.
 
ik vind het zelf niet zoi`n prettig idee om mijn hoofd ergens in te stoppen waar iemand anders in heeft lopen zweten, en daar lekker nog wat huidschilfers en haren in heeft achtergelaten, maar ja, misschien valt dat wel onder smetvrees.

Als dat alles is :) Binnenbekleding is snel gereinigd... Is ook het eerste wat ik zou doen als ik mijn 'nieuwe' helm in handen heb.
 
ik vind het zelf niet zoi`n prettig idee om mijn hoofd ergens in te stoppen waar iemand anders in heeft lopen zweten, en daar lekker nog wat huidschilfers en haren in heeft achtergelaten, maar ja, misschien valt dat wel onder smetvrees.

zal zeker ook wel getrouwd zijn met een maagd _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan