ruilen voor 1 of 2 kratjes bier na keuze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een opknapper XS400 staan O-)

Ja het is geen CB, maar toch....ik zeg het maar effe ;)
 
hmmzz, hept ie spaakjes of sterwielen...?? Wil er nl een caferacert bijhebben/fabriceren, en de winter heeft zich alweer aangekondigd(16 graden en regen hier :) )
 
hmmzz, hept ie spaakjes of sterwielen...?? Wil er nl een caferacert bijhebben/fabriceren, en de winter heeft zich alweer aangekondigd(16 graden en regen hier :) )
Heb net even gekeken....sterwielen...sorry -O- , en het is op dit moment een 'choppert'.... 8-)

Succes met zoeken :Y
 
ik heb er ook nog wel een te koop... helaas niet voor een paar kratjes bier maar voor iets meer dan 1 euro per cc:

Madura GV700
1985
rood metallic
22.000 mls
700 cc V4 16 valve 72pk

vr.prijs: 800 euro

interesse? mail me op: toyotijn78@home.nl

Hier een foto ter indicatie: dit is niet de motor die ik aanbied!
399878
 
Nou okee dan ;) :

full


Ding ligt een klein beetje uit elkaar nu uitlate en tank zijn eraf ivm roest/deuk behandeling. Uitlaten zijn al gespoten, tank nog niet.
Er zitten al nieuwe pakkingen op het motorblok, zadel is niks meer(was gewoon een schuimplaat oid), de motor heeft gelopen maar liep beroerd(ontsteking :? )
Zit een nieuwe accu, bougies en oliefilter bij :Y
Banden en ketting zijn aan vervanging toe :Y
 
2 kratjes, mag jij het merk uitzoeken....ik heb wel zin in een uitdaging voor aankomende winter..heb je niet toevallig nog 1 foto(van het frame in t bijzonder)
 
2 kratjes, mag jij het merk uitzoeken....ik heb wel zin in een uitdaging voor aankomende winter..heb je niet toevallig nog 1 foto(van het frame in t bijzonder)
Pas op met wat je aanbied hoor, er zijn kratjes bier die heeeeel erg duur zijn.
 
groot genoeg!! prima!! Van welk bwj is ie eigenlijk?? Wat kunnen we verder afspreken??

Blokker...waar in godsnaam ligt dat dan weer?? Ik was volgens mij ziek die dag toen ze deze plaatsnaam met aardrijkskunde op school behandelden...
 
groot genoeg!! prima!! Van welk bwj is ie eigenlijk?? Wat kunnen we verder afspreken??

Blokker...waar in godsnaam ligt dat dan weer?? Ik was volgens mij ziek die dag toen ze deze plaatsnaam met aardrijkskunde op school behandelden...
Blokker ligt bij Hoorn(Noord-Holland)(het werkt dus niet om een willekeurige Blokker binnen te lopen en te vragen of ze mij kennen O-) )), bouwjaar van de XS400 is: 06-05-1981

pjboer@quicknet.nl of pjboer2671@hotmail.com
 
Blokker ligt bij Hoorn(Noord-Holland)(het werkt dus niet om een willekeurige Blokker binnen te lopen en te vragen of ze mij kennen O-) )), bouwjaar van de XS400 is: 06-05-1981
Hahaha...klopt ik ben er wel eens langsgereden toen we naar sloten moesten, als het goed is moet dat in de buurt zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan